וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: הבעלות של טביב, האחים הראל התפטרו

העברת הקבוצה לאלי טביב התבצעה רשמית, חוזיהם של קשטן, דמארי אדל ואבוטבול יועברו בבקרה. הבלגי גרארטס מתרחק

עכשיו זה רשמי: אלי טביב הוא הבעלים היחיד של הפועל תל אביב. היום (רביעי) טביב העביר סכום של 6 מיליון שקל למוני הראל, שמתוכם סכום של 3.9 מיליון שקל לפקודת הראל ועוד צ'ק על סך 2.1 מיליון שקל על מנת שהראל יסיר את העיקולים על מניותיו בקבוצה ויעבירם לטובת טביב.

מנגד, מוני ומשה הראל הגישו מכתב התפטרות מהדירקטוריון של הפועל, וכעת מורשי החתימה היחידים בקבוצה הם אלי טביב ודורון אוסידון.

מצד השחקנים נרשמת הקלה גדולה, שכן גם שמותיהם לא פעם שורבבו לעימות המתוקשר בין שני הבעלים, שהסתיים שלשום בבית המשפט. כעת לטביב נותר לסיים את העברתו של עומר דמארי להפועל, להחתים את שי אבוטבול ומהראן לאלה על חוזים חדשים, ולהעביר בבקרת התקציבים את חוזיהם של אפולה אדל, דרור קשטן ושאר הצוות המקצועי כולל הדובר קובי ברדה והמנכ"ל החדש ניר ענבר.

לאחר חודשים ארוכים של מתח ודאגה, בהפועל כבר רואים הסכסוך בין טביב להראל כהיסטוריה. כעת בקבוצה מתפנים אך ורק לצד המקצועי, שהיה תקוע בגלל המצב בהנהלה.

האדומים ממשיכים בניסיונם להתחזק במרכז המגרש, אך כרגע ללא הצלחה. הבלגי קארל גרארטס, שהיה אמור להגיע להתרשמות קצרה בכדי לחתום במועדון, ככל הנראה לא יגיע להפועל, בוודאי שלא למחנה האימונים. גרארטס היה אמור לנחות ביום שני באוסטריה, אולם מאז בהפועל לא הצליחו ליצור עם השחקן קשר. אומנם, בקבוצה עדיין לא אמרו נואש על הרכש הבלגי ומקווים שהוא יגיע לארץ, אך כרגע הסיכויים לכך קטנים.

בהפועל תל אביב עושים מאמצים נוספים להביא את הניגרי נוסא איגייבור לקבוצה. בינתיים קבוצתו הנורבגית לילסטרום דחתה את ההצעה לרכוש 50 אחוז מכרטיסו, אולם בהפועל מתלהבים מאוד מהשחקן וימשיכו במשא ומתן.

הפועל אמורה לפגוש היום למשחק הכנה אחרון במחנה האימונים את הרטה ברלין, אך גם משחק זה עלול לא להתקיים בשל מזג האויר הסוער באוסטריה. כזכור, המשחק מול וולגה ניז'ני קבוצתו של דני בונדר הופסק בדקה ה-20 בשל ברד כבד.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully