וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: "שוקלים להביא גם את אוחיון וגם את רוט"

20.7.2011 / 18:33

הצהובים שמתלבטים בנוגע למחליפו של יותם הלפרין בקו האחורי עשויים לצרף גם את רכז ירושלים וגם את רכז חולון

אחרי החלטתו של דרק שארפ לפרוש מכדורסל ועקב הודעתו של יותם הלפרין על כך שימשיך לשחק באירופה, מוצאת עצמה מכבי תל אביב עם חורים מסוימים בסגל לקראת עונת 2011/12. זה לא סוד שבשבועות האחרונים הוזכרו שמותיהם של יוגב אוחיון ומורן רוט כשני המועמדים המובילים לחזק את הקו האחורי של המועדון בהנחה כי המגעים עם הלפרין לא ישאו פרי, וכעת מתברר שהצהובים עשויים לצרף גם את רכז הפועל ירושלים בעונה שעברה, וגם את רכזה של הפועל חולון. "אנחנו שוקלים ברצינות להביא גם את אוחיון וגם את רוט", הודה גורם בקבוצה.

כידוע, גם הפועל ירושלים לא מוכנה לוותר על שירותיו של יוגב אוחיון, שמוערך מאוד על ידי המאמן עודד קטש. כרגע עדיין לא ברור האם הארכת חוזהו של יובל נעימי בבירה תשנה את המצב או לא. מצב דומה קיים גם עם מורן רוט, כאשר במסיבת העיתונאים החגיגית שערכה הקבוצה אמש (שלישי) הדגיש המנהל המקצועי פיני גרשון כי מאוד היה רוצה לראות את הרכז המצוין ממשיך באולם הפחים עונה נוספת.

בקבוצה הודיעו היום על שיתוף פעולה עם חברת שילוח האקספרס הבינלאומית DHL, שתצטרף כשותפה ונותנת החסות הלוגיסטית לאלופה הישראלית. במסגרת ההסכם תשמש DHL, נותנת החסויות של מנצ'סטר יונייטד בין היתר, כספק לוגיסטי של מכבי תל אביב לשינוע משלוחים ברחבי העולם ותפרסם בהיכל נוקיה, באתר האינטרנט של הקבוצה ובעמודי הפייסבוק שלה. "כאשר חיפשנו אחר שותף שידגיש את ערכי המותג הבינלאומי של DHL, היה לנו ברור שמכבי תל אביב מייצגת ערכים של מצוינות ובינלאומיות, ערכים איתם אנו מזדהים", הסביר סמנכ"ל חטיבת הלקוחות של החברה, יאיר ביטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully