וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנתוני פארקר בישראל: "לא צופה שאשוב למכבי ת"א"

כוכב מכבי תל אביב לשעבר נחת לביקור פרטי: "כיף לחזור לפה, התגעגעתי". על אפשרות שיחזור ארצה: "זה לא בתוכניות שלי"

אנתוני פארקר, כוכב מכבי תל אביב לשעבר, נחת הבוקר (רביעי) בישראל לחופשה קצרה, והתקבל באהבה גדולה על ידי אוהדי מכבי בנמל התעופה.

"כיף לחזור לישראל", אמר פארקר, שכמובן הונף על כתפי האוהדים, שזוכרים לו את הישגיו הנהדרים עם הקבוצה, "עברו כמה שנים מאז שהייתי פה לאחרונה, וזו הפעם הראשונה שאני חוזר לכאן עם המשפחה שלי, במיוחד עם בני הצעיר, שנולד פה".

פארקר הגיע לכבוד פתיחת המסעדה של שארונס יאסיקביצ'יוס, ואמר ש"במהלך החופשה נבקר פה חברים ישנים, ונהיה במסעדות ובמקומות שאנחנו אוהבים.

"אני ומשפחתי מצפים בקוצר רוח לביקור", אמר פארקר, "יותר מכל דבר אחר, התגעגעתי כאן לאנשים. יש לי זיכרונות טובים מאוד מישראל".

פארקר, שמשחק בקליבלנד ואמור לשתף פעולה בעונה הבאה עם עמרי כספי, התייחס לאפשרות שיחזור לישראל בעקבות השביתה ב-NBA: "כרגע יש מצב מאוד מעניין, שבו אולי הרבה שחקנים מה-NBA יגיעו לאירופה. לי אישית אין תוכניות לחזור לשחק באירופה. נראה איך מתפתחת השביתה. הכל אפשרי, אבל זה לא בתוכניות שלי". כשנשאל ספציפית על מכבי תל אביב ענה פארקר: "אני אף פעם לא אומר לעולם לא, אבל כרגע זה לא בתוכניות שלי".

לגבי כספי, אמר פארקר: "אני חושב שהוא עשה עבודה מצוינת מאז שהוא הגיע לליגה, והוא ממשיך להשתפר. כבר דיברתי איתו. הוא מייצג את ישראל בכבוד".

שינויים בהנהלת מכבי תל אביב: פדרמן הבן מנכ"ל

לוח המשחקים ב-NBA: מול מי פותחת קליבלנד?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully