וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה: "אחרי טורניר כזה הייתי הולך הביתה"

דייגו מראדונה מודאג מהכישלון של ארגנטינה בקופה ("השחקנים לא אשמים, רק גרונדונה") ומגן על מסי: "הוא עדיין הטוב מכולם"

בארגנטינה לא מקבלים בהשלמה את הכישלון בקופה אמריקה. הנבחרת הלאומית הגיעה מלאת ציפיות לטורניר שאותו היא מארחת, ועם השחקן הטוב בעולם ועם סגל כישרוני, הארגנטינאים סיימו את הטורניר עם ניצחון אחד בלבד והדחה מביכה כבר ברבע הגמר. יו"ר ההתאחדות חוליו גרונדונה הצהיר כי המאמן סרחיו באטיסטה יישאר בתפקידו, ודייגו מראדונה יודע שגרונדונה הוא האחראי לכישלון. "זאת לא האשמה של השחקנים", טוען מראדונה, "גרונדונה עושה שם מה שהוא רוצה".

מראדונה כמובן מסוכסך עם יושב ראש ההתאחדות, ולא מסתיר זאת. "כשהשחקנים עולים על הדשא, זה כמו סכין שנעוצה לי בלב", אמר המאמן לשעבר, "הכל היה אצלנו עקבי ויציב, הכל אמור היה להתפתח, אבל אז הפסדנו לגרמניה, וגרונדונה שינה את הכל".

מראדונה יודע ש"אצלי, חאבייר מאצ'ראנו היה אוכל את המגרש. אם אני הייתי עושה כזה טורניר, הייתי הולך הביתה". כמו כן הוא יודע שליאונל מסי לא אשם במצב, בניגוד להאשמות בתקשורת. "קשה להסביר מה המשמעות שלו מבחינתי ומבחינת השחקנים", אומר דייגיטו, "כשהפסדנו לגרמניה, הוא היה זה שבכה הכי הרבה בחדר ההלבשה. הרגיז אותי כשאמרו שהוא ספרדי ושהוא לא שר את ההמנון. הוא לא אשם בכלום. הוא עשה את העבודה שלו, והוא עדיין יותר טוב מכולם בהרבה".

על קרלוס טבס אמר מראדונה ש"הוא טיפוס מיוחד. הוא אף פעם לא יעשה בעיות אם תדבר אליו בכנות. אם תבגוד בו, הוא יכול לאכול לך את הכבד. הוא מאוד ישיר".

מראדונה מסכם ואומר ש"אני פוחד שהשחקנים ישתעממו ולא יגנו על הכבוד של הנבחרת כמו שהם צריכים. יש הבדל אדיר בין המצב שלהם עכשיו לבין השמחה הגדולה שצריכה להיות להם כשהם לובשים את חולצת הנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully