וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטו: "הכל שקרים, אלירן עטר לא יהיה שחקן הקבוצה"

19.7.2011 / 18:11

הדרקונים פירסמו הודעה באתר הרשמי, בו דחו את הדיווחים על צירופו של חלוץ מכבי ת”א, שמסרה: ”הוא לא הולך לשום מקום”

בסוף השבוע שעבר פרסמה התקשורת הפורטוגלית כי פורטו מביעה עניין באלירן עטר. היום (שלישי) עושה רושם שהעניין הפך רציני יותר, כאשר דיווח עדכני טוען כי הצדדים קרובים מאוד לסיכום, וחלוץ מכבי תל אביב יצטרף לקבוצת הפאר הפורטוגלית לארבע שנים. על פי הדיווחים עטר מחזיק בהצעה גם מולנסיה, אך צפוי להעדיף את הדרקונים, שכבר עקבו אחריו במהלך העונה שעברה.

מי שרתח מזעם על ההודעה הם ראשי פורטו, שפירסמו באתר הרשמי של המועדון כי אין להם שום כוונה לרכוש את אלירן עטר והכחישו למעשה את הפרסומים ב"א בולה". להלן לשון התגובה החריפה של המועדון: "מי שממציא דברים הוא שקרן. לשקרים של עיתון א בולה אין גבולות. לפרסם שהחתמנו את אלירן עטר לארבע עונות זה פשוט שקר. אלירן עטר הוא לא ולא יהיה שחקן פורטו".

לפי הפרסום, שכל כך הרגיז את ראשי אלופת הליגה האירופית, מכבי תל אביב אמורה לקבל כארבעה מיליון יורו אם אכן יגיעו המגעים בין הצדדים לכדי חתימה. בכל אופן, הצהובים מסרבים בתוקף לשחרר את החלוץ וטוענים כי עד כה לא קיבלו הצעה רשמית עבור עטר. "אין לנו שום כוונה למכור אותו", מסרו, "הוא לא הולך לשום מקום". גורם אחר הוסיף: "אלה ספקולציות לא רציניות. חבל שדברים שטותיים כאלה מגיעים לתקשורת רגע לפני משחק חשוב, כשהמטרה שלהן היא להסיח את דעתו של השחקן".

בכל מקרה, מי שעוקבת בעניין אחר ההתפתחויות היא בני יהודה, ממנה הגיע עטר למכבי תל אביב, כאשר על פי ההסכם זכאים הזהובים ל-20 אחוז מכל מכירה עתידית של החלוץ לחו"ל.

פורטו היא הקבוצה המעוטרת ביותר בכדורגל הפורטוגלי, עם לא פחות מ-69 תארים לאורך השנים, כולל 25 אליפויות פורטוגל ו-20 גביעים. המועדון הגדול זכה בעבר פעמיים בליגת האלופות, הפעם האחרונה בעונת 2003/04 תחת ז'וזה מוריניו, ולזכותו גם שתי זכיות בגביע אופ"א - ב-2002/3 ובעונה שעברה במתכונת מפעל הליגה האירופית, וכן זכיה אחת בגביע המחזיקות (1984).

בקיץ החולף עזב את פורטו המאמן המצליח אנדרה וילאש בואש, שהוליך את הקבוצה לאליפות נוספת בפורטוגל וזכיה מרשימה בליגה האירופית. צ'לסי לא התעלמה מיורשו של מוריניו ומיהרה להביאו לסטמפורד ברידג' כמחליף של קרלו אנצ'לוטי, וכיום מאמן את האלופה הפורטוגלית ויטור פריירה.

כוכבה הגדול של הקבוצה הוא רדאמל פלקאו הפנטסטי, שהיה מאוד קרוב להצטרף לוילאש בואש בצ'לסי אך בחר להישאר בסופו של דבר בפורטוגל. שחקנים בולטים נוספים כוללים את חברו של פלקאו לנבחרת קולומביה פרדי גוארין, קשר נבחרת פורטוגל ז'ואו מוטיניו, החלוצים הברזילאים וולטר והאלק והקשר הארגנטינאי פרננדו בלושי.

אחרי מסע של 9 שעות, שכלל 3 טיסות (ת"א-איסטנבול-באקו-לאנקראן), נחתה הקבוצה במלון בלנקראן. רוב הציוד, למעט תיק אחד ותיק נוסף של כדורים הגיעו בשלום. אבי סטרול וברק יצחקי הפצועים שוחררו מהנסיעה כמו גם אלי זיזוב שמתאושש מדלקת ריאות.

עדכון ראשון: 12:14

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully