וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלת פנים מלכותית לנבחרת הנשים של יפן

הגיבורות החדשות נחתו בטוקיו אחרי הזכיה ההיסטורית במונדיאל. ראש הממשלה בירך: "נתתן תקווה למדינה שלמה"

אלפי אנשים קיבלו הבוקר (שלישי) את הגיבורות החדשות של האומה היפנית: שחקניות נבחרת הכדורגל שזכו במונדיאל הנשים אחרי ניצחון דרמטי על ארה"ב בגמר. מצוידים במצלמות, דגלים וחולצות של הנבחרת הלאומית האהובה, הציפו האוהדים המסורים את שדה התעופה בטוקיו והרעיפו על שחקניותיהם אהבה רבה. אחרי רעידת האדמה והאסון הטרגי שפקד את המדינה בחודש מרץ, סוף סוף קיבלה יפן סיבה לחייך ולשמוח.

נבחרת הנשים של יפן חוגגת את הזכיה במונדיאל הנשים. רויטרס
תנו כבוד לאלופות החדשות/רויטרס

"הנבחרת הראתה התמדה בלתי רגילה ושלחה מסר טוב בדרך להתאוששות מהאסון הנוראי", אמר שר ההגנה היפני טושימי קיטאזווה. משדה התעופה המשיכו שחקניות הנבחרת לקבלת פנים חגיגית אצל ראש הממשלה, נאוטו קאן, שאמר לבנות: "הזכיה שלכן נתנה למדינה שלמה הרבה תקווה ואני רוצה להודות לכן על כך". לאחר מכן השתתפו השחקניות במסיבת עיתונאים רשמית ומחויכת, כולל מספר צילומים קבוצתיים להנציח את הרגע ההיסטורי.

"לא עיכלתי שזכינו בגביע עד שנחתנו בטוקיו", הודתה קפטנית ומנהיגת ה"נדשיקו", הומארה סאווה. "הרגשנו תמיכה אדירה מיפן וגם רצינו לעם קצת כוח ואנרגיה אחרי האסון הגדול. יש בנבחרת שלנו רוח מדהימה".

מאמן הנבחרת נוריו ססאקי הוסיף: "שמעתי שיגיעו הרבה אנשים לקבל את פנינו, אבל לא האמנתי שזה יהיה ככה - זה כמו קבלת פנים לנבחרת הגברים. אין ספק שמדובר ברגע היסטורי עבור הנדשיקו. אני מקווה שהצלחנו לתת חיזוק לקורבנות האסון, אבל לא נעצור כאן. אנחנו חייבים להעפיל למשחקים האולימפיים בלונדון בשנה הבאה".

גם נשיא ההתאחדות הכדורגל באסיה, ז'נג ז'ילונג, שיבח את האלופה המכהנת. "זהו יום נפלא עבור הכדורגל האסייתי והחיזוק הכי טוב שאפשר לקבל לכדורגל הנשים, אני ממליץ לשאר הנבחרות לנסות וללמוד מיפן. הנבחרת הביאה לנו גאווה עצומה, הבנות הראו מה אפשרי אם יש לך נחישות והתמדה מספיקה".

אגב, כל מי שעדיין בטוח כי מונדיאל הנשים לא מעניין אף אחד בעולם ייאלץ להתמודד עם מציאות קצת אחרת, כאשר הבוקר דווח כי משחק הגמר הדרמטי בין ארה"ב ויפן שבר את שיא הציוצים-לשניה באתר טוויטר. ברגע השיא נרשמו 7,196 ציוצים לשניה ברחבי העולם, כאשר השיא הקודם היה בערב השנה החדשה (6,939). לשם השוואה, גמר מונדיאל הגברים בין ספרד והולנד בקיץ שעבר סיפק שיא של 3,051 ציוצים לשניה, כאשר גם אירועי ענק כגון מותו של בין לאדן (5,106) והסופר בול האחרון (4,064) לא התקרבו להישג של היפניות. שיהיה במזל.

גם האמריקאיות מודות: הגיע ליפן לזכות במונדיאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully