וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ריאל מדריד רוצה את יותם הלפרין

בתקשורת הספרדית טוענים כי קבוצת הפאר כבר נפגשה עם נציגיו של הגארד הישראלי, שהחליט לשחק עונה נוספת באירופה

מאז הודיע יותם הלפרין כי לא ישוב למכבי תל אביב וימשיך לשחק עונה נוספת באירופה, נשמעו לא מעט שמועות בימים האחרונים בנוגע לעתידו המקצועי של גארד נבחרת ישראל. הבוקר (שלישי) הצטרפה למירוץ אחר שחקן אולימפיאקוס לשעבר גם ריאל מדריד, שעל פי דיווחים ב'מארקה' מביעה עניין רב בגארד ואף נפגשה עם מקורביו במדריד ביום שישי שעבר.

כזכור, מוקדם יותר הקיץ כבר היה נדמה כי הלפרין נמצא עם רגל וחצי בחזרה במכבי תל אביב. בקבוצה אפילו הוציאו הודעה רשמית באמצע חודש יוני לפיה הגארד סיכם בקבוצה. אלא שמאז ועד השבוע שעבר ניסה הלפרין להסדיר את ענייני המס שלו בארץ, ומשלא הצליח, הודיע כי יישאר באירופה עונה נוספת. בתקשורת הרוסית טענו כי הלפרין מועמד לספרטק סנט פטרסבורג, וכעת, אם המגעים עם ריאל מדריד יושלמו עד כדי חתימה, יגיע השחקן עם הבלאנקוס להיכל נוקיה כבר ב-3 לנובמבר, במה שיהיה משחק הבית הראשון של מכבי תל אביב ביורוליג.

הלפרין ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצת הבוגרים של מכבי תל אביב לפני עשר שנים, באוקטובר 2001. ב-2005 יצא הגארד הצעיר לעונת התחשלות מוצלחת בלובליאנה, ואז שב לשנתיים נוספות בקבוצת נעוריו. בקיץ 2008 חתם על חוזה גדול לשלוש עונות באולימפיאקוס, וידע משחקים גדולים לצד לא מעט דקות על הספסל האדום בפיראוס לאורך השנים. בעונתו האחרונה העמיד השחקן ממוצעים של 4.5 נקודות, 1.9 ריבאונדים ו-1.3 אסיסטים ב- 14 דקות משחק בממוצע ביורוליג. בליגה היוונית שותף הלפרין ב-29 משחקים, בהם שיחק 20 דקות בממוצע, והממוצעים שלו עמדו על 8.2 נקודות, 1.7 ריבואנדים ו-1.9 אסיסטים.

מוקדם יותר הקיץ כבר ביצעו הבלאנקוס רכש משמעותי אחד בנסיונם לחזק את הקו האחורי, כאשר החתימו את ג'ייסי קארול - אחד ממצטייני הליגה הספרדית אשתקד. בנוסף, הוזכר שמו של מוריס אוונס כמועמד לחזק את הסגל הנבנה של פבלו לאסו.

הכירו את ריאל מדריד ושאר יריבות מכבי תל אביב ביורוליג

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully