וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "בתוך שנתיים ניימאר יהיה השחקן הטוב בעולם"

החלוץ הברזילאי מאמין ביהלום של נבחרתו למרות האכזבה בקופה אמריקה: "הוא רק צריך לדעת לקבל החלטות נכונות"

בדומה למתקפה התקשורתית בארגנטינה על ליאונל מסי אחרי הכישלון של נבחרתו בקופה אמריקה, סימנה גם הדחתה של נבחרת ברזיל כבר בשלב רבע הגמר את תחילתן של הביקורות כנגד ניימאר, שהגיע לטורניר כהבטחה הגדולה של הכדורגל העולמי וסיים אותו עם אכזבה עצומה.

בימים הקרובים צפויים נציגיו של חלוץ סנטוס להאיץ את המגעים עם ריאל מדריד בנוגע להעברתו המדוברת לסגנית האלופה הספרדית, ועוד לפני שהוא פותח את הפרק הבא בקריירה שלו, החלוץ בן ה-19 זכה לשלל מחמאות מרונאלדו, שהבטיח לאוהדים הברזילאים שהאכזבה מהכישרון הצעיר לא תימשך זמן רב.

"הוא טכני מאוד, מהיר מאוד ויש לו את היכולת להמשיך לשחק באותו אופן גם כשהוא נשמר מקרוב או אפילו נתפס על ידי השומרים שלו", אמר רונאלדו, שפרש השנה מכדורגל אחרי קריירה מופלאה. "עבורי הוא כבר עכשיו השחקן הכי טוב של ברזיל, ואני בטוח שאחרי שנה או שנתיים באירופה הוא יוכל להיות השחקן הטוב בעולם".

על יכולתו של ניימאר בקופה אמריקה אמר רונאלדו: "כשאתה מגיע למצב שבגיל כל כך מוקדם אתה הפנים של הנבחרת הלאומית בברזיל, אתה עומד בפני הרבה מאוד לחץ. עכשיו הילד צריך לנקות את הראש, להישאר רגוע ולא לסטות ממסלול ההתקדמות שלו. הוא חייב להתמקד רק בכדורגל, למצוא קבוצה שתדאג לו ולדעת לקבל את ההחלטות הנכונות".

סיכום רבעי גמר הקופה אמריקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully