וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיני גרשון: "מגיע לחולון קבוצה טובה ומועדון יציב"

המנהל המקצועי החדש סיפר מה גרם לו לשוב לכדורסל ולהצטרף לפרויקט: "איפה שיש חזון, רצון ואוהדים אפשר לעשות דבר יפה"

הפועל חולון החדשה תצא מחר (שלישי) לדרך באופן רשמי, כאשר הקבוצה תקיים מסיבת עיתונאים בהשתתפות המנהל המקצועי החדש פיני גרשון וככל הנראה גם דן שמיר, שצפוי לשמש כמאמן הקבוצה. אגב, מינויו הצפוי של שמיר ככל הנראה גם יזרז את הליך בחירת המאמן בבני השרון, כשרועי חגי צפוי לקבל את התפקיד אף שבאופן רשמי טרם נעשו מגעים בין הצדדים.

היום התראיין גרשון לאתר מנהלת ליגת העל, והסביר מדוע החליט לשוב לכדורסל הישראלי בכלל ולהפועל חולון בפרט. "יש לי סנטימנטים למקום. עבדתי בחולון עד שנת 1980, אימנתי את בית הספר לכדורסל וגם את הנוער. הייתי במגרש מ-12 בצהריים ועד 23:00 בלילה וחלק מהזמן גם ישנתי במגרש", סיפר מאמן מכבי תל אביב לשעבר. "קרו לי דברים יפים וזוהי סגירת מעגל. היו לי אלטרנטיבות, יכלתי לעשות עוד דברים בשנה הקרובה כולל לאמן בסכומים מכובדים, והחלטתי לעשות משהו שאני חושב שאני יכול להינות ממנו".

"יש לי הרגשה שהולך להיות שם משהו יפה", הוסיף גרשון. "יש חזון, יהיה אולם, הרבה מאוד תושבים בעיר תומכים בקבוצה וגם בימים הקשים של המועדון יש אנרגיות טובות וקהל. זה אחד משלושת המועדונים הוותיקים בארץ ומגיע להם שתהיה קבוצה טובה ומועדון יציב. בסופו של דבר הקבוצה שייכת לאוהדים, לא להרבה קבוצות יש קהל כמו של חולון, זאת קבוצה עם מסורת וזאת נקודת פתיחה טובה ומרכיב גדול בהחלטה שלי לקחת מועדון כזה ולא אחר".

אלא שמעבר לקהל הרחב, גם גרשון עצמו יודע כי מחכה לו לא מעט עבודה מעתה והלאה, עבודה שלא תיגמר בפתיחת העונה. "נושא גיוס הכספים לא ייגמר עוד חודשיים, אלא יימשך עד שהאולם יקום - האולם הוא חזון, ואיפה שיש חזון ורצון ויש אוהדים אפשר לעשות דבר יפה", סיפר המנהל המקצועי. "בשלוש השנים הקרובות ננסה לייצב את המערכת עם ספונסרים קבועים, עד עכשיו ההיענות היא חיובית וגם אנשים מכניסים יד לכיס. בינתיים אנחנו לא מתכוונים לחרוג מהתקציב הממוצע בליגה, שחקנים זרים יהיו בהתאם. בגלל מה שקורה ב-NBA מחיר השחקנים יירד וננצל את זה בשביל להביא שחקנים טובים במחירים שפויים".

בנוגע לסכומים אותם כביכול דורש הבעלים הקודם מיקי דורסמן, אמר גרשון: "יש למיקי את הצד שלו ויש גם את הצד השני. הדברים מאוד ברורים ואין צורך להרחיב את הנושא, כי הדברים כתובים וברורים. זה לא דבר שיכול לעצור אותי מהדרך שנכנסתי אליה ואני מעריך שזה יעבור". לבסוף, בהתייחסות למורן רוט שהוזכר כמועמד לעבור למכבי תל אביב, אמר גרשון: "הישראלים הטובים יהיו אצלנו, אני מעריך שמורן רוט יישאר והשאר יהיה טובים. חשוב שהקהל גם יזדהה איתם ואני מקווה שהם יהיו יותר משנה בחולון".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully