וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "לא רוצה להתייחס ספציפית לארבייטמן"

18.7.2011 / 15:22

מכבי חיפה נחתה בבוסניה לגומלין ביום רביעי נגד בוראץ. המאמן: "נכון שהשגנו תוצאה טובה, אך המשחק אינו לפרוטוקל"

אורי לנץ

(צילום ועריכה: נועם אשל)

מכבי חיפה נחתה היום (שני) בבוסניה, לקראת משחק הגומלין נגד בוראץ. המשחק הראשון הסתיים בתוצאה 1:5 לירוקים, מה שהותיר את אלישע לוי, מאמן הקבוצה, להתכונן לסיבוב המוקדמות הבא של ליגת האלופות, שם יתמודדו חניכיו מול המנצחת בין מאריבור הסלובנית לדודלאנז' מלוקסמבורג. לוי דיבר היום לפני טיסת הקבוצה: "אני לא הייתי מגדיר את זה כמשחק לפרוטוקול בלבד. נכון שעשינו תוצאה טובה מאוד, אבל אנחנו צריכים לבוא לשם עם רמת מוכנות טובה ולעשות מה שנדרש מאיתנו, לעבור בלי שום בעיות".

לגבי היריבה הבאה במוקדמות ליגת האלופות: "הראש לא במאריבור, אני לא חושב שצריך להתייחס לזה ככה. צריך לבוא בטוחים בעצמנו, אבל לבוא לעשות את הדברים ולשחק כדורגל טוב, ולנצח גם שם. אחר כך, נוכל להתייחס לסלובנים".

לוי גם התייחס לשאלת ההרכב במשחק ביום רביעי: "אני חושב שאנחנו נעמיד את ההרכב המתאים והחזק ביותר. אנחנו נמצאים בשלב כזה של העונה שאנחנו צריכים לרוץ עם ההרכב, ואנחנו חושבים על זה, אבל נלך עם הסגל החזק. הקפטן השני הוא דוידוביץ' ובהיעדרו של יניב קטן, הוא יקבל את הסרט".

המאמן גם התייחס לדיווחים האחרונים בנוגע לחיזוק אפשרי של סגל השחקנים של האלופה: "אמרתי בזמנו שאנחנו עושים מאמצים להביא שחקנים, ונביא רק אם נמצא כאלה שנדע שהם משדדרגים אותנו. לא קל למצוא שחקנים בשוק של היום, ואני מקווה שנתחזק בסוף. שלומי ארבייטמן הוא שחקן מצוין, אבל אני לא רוצה לדבר ספציפית על שחקן כזה או אחר, רק להתייחס למשחק עצמו".

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

האתר הרשמי של מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully