וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות האלופות: מכבי חיפה מול מאריבור או דודלאנז'

הגרלה סבירה לירוקים בסיבוב המוקדמות השלישי. האלופה הסלובנית ביתרון 0:2 מהמשחק הביתי מול אלופת לוקסמבורג

עוד לפני משחק הגומלין בבוסניה מול בוראץ, מכבי חיפה כבר יודעת שהיריבה שמולה תתמודד בסיבוב השלישי (אם תעבור את הבוסנים) של מוקדמות ליגת האלופות היא המנצחת בין מאריבור הסלובנית ודודלאנז' מלוקסמבורג. המשחק הראשון בין השתיים התקיים בסלובניה והסתיים בניצחון 0:2 למאריבור, ולכן רוב הסיכויים שהיריבה הסלובנית היא זו שתגיע לקרית אליעזר למשחק הראשון, שיתקיים ב-26/27 ביולי, והגומלין יתקיים כעבור שבוע בסלובניה. במידה וחיפה תודח בסיבוב הבא, היא תרד אוטומטית לסיבוב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית.

מאריבור זכתה באליפות סלובניה התשיעית שלה בעונה שעברה, ואף שיחקה בשלב הבתים פעם אחת בעונת 1999/00, הקבוצה הסלובנית היחידה שהגיע להישג. הקבוצה משחקת באיצטדיון ליודסקי ורט המשמש גם כאיצטדיון הביתי של נבחרת סלובניה ומכיל מעט פחות מ-13 אלף מקומות.

דודלאנז' אלופת לוקסמבורג זכורה לאוהדי מכבי חיפה מעונת 1993/94, אז ספגו מהירוקים תבוסה 1:6 בקרית אליעזר (1:7 בסיכום שני המשחקים). למעשה, דודלאנז' היא היריבה הראשונה אי פעם מולה שיחקה חיפה במסגרת אירופית רשמית.

עוד נקבע בהגרלה כי אם תשלים את העבודה מול סקונטו ריגה (0:1 בחוץ), ויסלה קרקוב של מאור מליקסון ודודו ביטון תתמודד נגד המנצחת בין מוגרן ממונטנגרו לליטקס לובץ' הבולגרית. המשחק הראשון בין שתי הקבוצות התקיים במונטנגרו והסתיים בניצחון חוץ 1:2 לבולגרים.

גנק הבלגית, קבוצתו של אליניב ברדה, תשחק ככל הנראה מול פרטיזן בלגרד, שניצחה במשחק הראשון מול שקנדיה המקדונית 0:4. המשחק הראשון יתקיים בבלגיה.

בנוסף, ייכנסו לפעולה 10 קבוצות במסלול ללא אלופות. ביברס נאתכו ורובין קאזאן יפגשו את סגנית אלופת אוקראינה דינמו קייב, כשהמשחק הראשון יתקיים באוקראינה.

משחקים בולטים נוספים:

ריינג'רס - מאלמו/טורשבן (0:2 למאלמו)
קופנהאגן - שמרוק רוברס/טאלין (0:1 לשמרוק)
סטנדרד ליאז' - פ.צ ציריך
טוונטה (הולנד) - ואסלוי (רומניה)
בנפיקה - טרבזונספור
אודנסה (דנמרק) - פנאתינייקוס

עוד בנושא:

מכבי חיפה הביסה 1:5 את בוראץ

יניב קטן הפצוע יחמיץ את הגומלין בבוסניה

ויסלה קרקוב בדרך לסיבוב השלישי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully