וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: יניב קטן יחמיץ את הגומלין

14.7.2011 / 9:06

הקפטן שנפצע נגד בוראץ נדרש למנוחה של עשרה ימים. שחקן בקבוצה: "שאלו מה יביאו ימפולסקי ועמאשה? מהירות וטכניקה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

במכבי חיפה ביקשו אתמול (רביעי) מהשחקנים בחדר ההלבשה לא לחגוג עד הגומלין בשבוע הבא בבוראץ, אבל אחרי הניצחון על הקבוצה הבוסנית (1:5) בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות, מכבי חיפה כבר עם הפנים לשלב הבא. שחקנים בקבוצה הסבירו לאחר המשחק את הסיבות העיקריות ליכולת המצוינת במחצית השנייה. "אלישע בנה קבוצה שקטה, בלי לחץ, אבל עם הרבה חכמה ובעיקר עם הרבה מהירות. זה שם המשחק שלנו העונה – מהירות בחלק הקדמי. כנראה שזה מה שהביא אותנו לשלב הבא", אמר אחד השחקנים.

ויאם עמאשה חלוץ מכבי חיפה (משמאל). ברני ארדוב
"עם מהירות וטכניקה אפשר לכפר על ליקויים אחרים". עמאשה/ברני ארדוב

"אם גולסה יעבוד נכון, הוא ייכנס לנעליו של רפאלוב"

שחקן אחר הוסיף באותו הקשר: "כשעוזבים אותך שחקנים משמעותיים כמו רפאלוב וחמד ואין ישראלים פנויים, צריך לדעת את מי להביא. ימפולסקי (כבש, בישל, והיה מעורב בשער החמישי, א"י) ועמאשה (כבש שלושער) הוכיחו שעם מהירות וטכניקה אפשר לכפר על ליקויים אחרים. שאלו מה הם יביאו? זאת התשובה". אגב, הבוסנים התלוננו בסיום על הלחות הגבוהה בארץ וטענו כי זה אחד הגורמים שגרמו למפלה בשליש האחרון.

בחיפה היו מרוצים מהיכולת שהפגין סיידו יאיא, בעיקר במחצית הראשונה, ומאייל גולסה, שמאז הדקה ה-60 החזיק יותר בכדור. על הקשר נאמר: "יהיה לו קשה להגיע למספרים של רפאלוב, אבל אם הוא יעבוד נכון הוא ייכנס לנעליים שלו בהדרגה". ימפולסקי שזכה למחמאות התבקש באופן אישי לשמור על איפוק ובחיפה אומרים שהוא מיועד לשחק גם בעמדות הגנתיות יותר, לצד יאיא למשל.

למרות ההתעוררות שנרשמה מאז הכניסה של ולדימיר דבאלישווילי, בחיפה עדיין מחפשים חלוץ. אלישע לוי לא מעוניין להחתים עוד השבוע שחקן חיזוק כדי לשמור על השחקנים בפוקוס לקראת הגומלין, למרות שעל פניו נראה כי ההעפלה לשלב השלישי של המוקדמות כבר מובטחת. בסביבתו של שלומי ארבייטמן טוענים כי הוא יחליט השבוע האם לעזוב את גנט, אם כי בשלב זה המאמן מחפש שחקן זר. למרות הפיצוץ בעסקת חן עזריאל, גורמים בקבוצה טוענים כי במידה והחלוץ ירצה לשחק בחיפה בתנאים שהוצבו לו, הנושא יישקל מחדש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

יניב קטן ייעדר עשרה ימים

יניב קטן שסובל מכאבי גב נבדק היום ובמסגרת הזו נקבע כי הוא ייעדר עשרה ימים ולכן יחמיץ את הגומלין בשבוע הבא. החל ממחר יזכה הקפטן לטיפול תרופתי ברמב"ם. בהיעדרו של קטן, ימפולסקי או דבאלישווילי אמורים לקבל קרדיט.

כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, עסקת מעברו של פיטר מסיללה ללסטר פוצצה אתמול מיד לאחר שהתברר שלסטר החתימה מגן שמאלי אחר, פול קונצ'סקי מליברפול. בחיפה אישרו אתמול: "מסיללה יגיע בימים הקרובים לישראל ואז נצטרך למכור או להקפיא אותו. כרגע אין כוונה להחזיר את השחקן לסגל". בינתיים, סוכניו של השחקן בודקים שוב אפשרות להחתימו בבלגיה (גנק) או בהולנד (טוונטה ו-ויטסה), אם כי חלק מהקבוצות כבר הודיעו שהחתימו מגן שמאלי.

המנכ"ל איתמר צ'יזיק יצא היום להגרלת השלב השלישי של ליגת האלופות, שתיערך מחר. בחיפה מקווים כמובן לקבל הגרלה נוחה שתוכל לסדר העפלה לסיבוב הרביעי, שממנו עולים לשלב הבתים. כידוע, חיפה מדורגת בכל שלבי המוקדמות.

אלישע לוי: "עמאשה רק יהיה טוב יותר"

מכבי חיפה הביסה 1:5 את בוראץ

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully