וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "עמאשה עוד יהיה הרבה יותר טוב"

13.7.2011 / 21:52

מאמן מכבי חיפה פרגן לחלוץ. עמאשה: "אם לא נעלה לליגת האלופות, זה לא שווה כלום". בחיפה ביקשו מהשחקנים לא לחגוג

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי חיפה פתחה הערב (רביעי) את העונה האירופית שלה עם 1:5 ביתי על בוראץ הבוסנית בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות, אבל לא לפני שגרמה לאוהדיה בקרית אליעזר כמה דפיקות לב. הבוסנים החלשים הוליכו משער מפתיע בדקה ה-24, לפני שויאם עמאשה איזן רגע לפני הירידה להפסקה, והשלים שלושער מצוין במחצית השנייה, לצד שער בכורה של דלה ימפולסקי שהצטיין כמחליף ושער נוסף של אייל גולסה. בסיום המשחק ביקשו ראשי מכבי חיפה יחד עם אלישע לוי מהשחקנים לא לחגוג ולהישאר דרוכים גם לקראת הגומלין בשבוע הבא, כשהסבירו: "עד שזה לא גמור, זה לא גמור".

שחקני מכבי חיפה חוגגים. ברני ארדוב
ארבעה שערים תוך תשע דקות. שחקני מכבי חיפה חוגגים את הבליץ/ברני ארדוב

אלישע לוי: "במחצית השנייה שיחקנו כמו שאני רוצה שנשחק"

מכבי חיפה הביסה 1:5 את בוראץ

מאמן מכבי חיפה אלישע לוי אמר בסיום: "זה התחיל קשה מאוד. דווקא ב-20 הדקות הראשונות שיחקנו כמו שצריך, אך היינו חסרי מחץ. היה לנו חור בהגנה ואז זה נהיה קשה מאוד. במחצית השנייה שיחקנו כמו שאני רוצה שמכבי חיפה תשחק. עשינו דברים מאוד יפים וזה ניצחון חשוב. במפעל כזה זה אף פעם לא קל. אנחנו צריכים לעשות הכל כדי לעבור לשלב הבא".

"תמיד במשחק הראשון צריך לראות מי נגד מי", הוסיף לוי. "אנחנו עוברים ממערך למערך, ואני שמח שהיום עשינו את מה שצריך. השחקנים שנכנסו הביאו לנו מהירות ויצאנו ממצב לא פשוט לתוצאה טובה. מה שקבע במשחק הזה היה היכולת שלנו. ידענו לבוא מהצדדים והבקענו שערים יפים מאוד. אנחנו צריכים לראות את המחצית השנייה כי ככה אנחנו צריכים לשחק כדורגל. צריך למצוא את האיזון".

על הצטיינות שחקני הרכש אמר לוי: "אמרנו שכל השחקנים שהגיעו הם שחקנים טובים וצריך לתת להם את הזמן. אין לנו הרבה זמן. עמאשה הגיע לחיפה לפני שבועיים וזה מעט מאוד כדי להתחבר, אך אני שמח שהוא עשה את זה טוב מאוד. הוא יהיה עוד הרבה יותר טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

עמאשה: "לא חלמתי על ערב כזה"

חלוץ עירוני קרית שמונה בעונה שעברה, ויאם עמאשה, שכאמור הבקיע שלושער חלומי מבחינתו והיה המצטיין במשחק, אמר: "האמת היא שלא חלמתי על זה, אבל זה לא יהיה שווה אם לא נעלה שלב. אם לא נעלה לליגת האלופות, זה לא יהיה שווה כלום. זה מה שאנחנו חייבים לעשות, ואני מאוד שמח שהערב זה הצליח לי. במחצית השנייה הלך לנו טוב. אלישע לוי עשה את החילוף במחצית הראשונה ואני שמח שזה הלך".

אייל גולסה, שגם הוא נכנס היטב לעניינים עם שני בישולים ושער, אמר: "אני שמח שהיה לי משחק טוב היום, אני רוצה לחזור ליכולת לפני הפציעה ולבוא לידי ביטוי כדי לעזור לחברים שלי. היה משחק לא קל ואני שמח שחזרנו מפיגור והראנו יכולת טובה. לקח לנו זמן להתחבר אבל אנחנו משחקים כדורגל טוב. אני מקווה שנעלה מהמוקדמות ונעשה קמפיין טוב יותר מפעם שעברה".

מאמן בוראץ: "הלחות הפריעה לנו"

מאמן בוראץ, זבזדאן צבטקוביץ', היה מאוכזב בסיום, ואמר: "ב-70 הדקות הראשונות שיחקנו טוב ולכאורה לא הייתה סיבה להפסיד. הוצאתי את הבלם מרקוביץ' בגלל התכווצות ברגל. הוא לא יכול היה להמשיך ומנגד שחקנים שנכנסו בחיפה תרמו למשחק. יניב קטן הוא השחקן הכי טוב של מכבי חיפה ואני חושב שעמאשה הוא שחקן נהדר".

המאמן התייחס גם למזג האוויר, והוסיף: "הלחות הפריעה לנו, לא החום כמו הרטיבות באוויר. חיפה הצליחה להחזיק מעמד כל המשחק ואנחנו לא. מבחינתי, אני מצפה למשחק הרבה יותר טוב בבית. יהיה משחק פתוח ואני מקווה לנצח".

כובש שער היתרון בוריס רספודיץ': "מהדקה ה-60 היה לנו מאוד קשה מבחינה גופנית ולא יכולנו להחזיק מעמד".

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully