וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה: העתודה הביסה את בלארוס 88:111

17.7.2011 / 20:42

הנבחרת של גיא גודס התאוששה מהתבוסה לבלגיה ונשארה בחיים. בשני היא תתמודד על הכרטיס לרבע הגמר מול בוסניה

לאחר שספגה אמש הפסד כואב בידי נבחרת בלגיה החזקה, חזרה הערב (ראשון) נבחרת העתודה של ישראל לקו הניצחונות, כשהביסה את נבחרת בלארוס 88:111. שחקניו של גיא גודס עתה חייבים ניצחון במשחק האחרון ביום שני מול המארחת, בוסניה, בכדי לעלות לרבע הגמר.

ישראל שלטה כבר מהפתיחה, ועלתה ליתרון 17:27 בסיום הרבע הראשון. הרבע השני היה מטורף מבחינה התקפית, כשישראל קלעה לא פחות מ-39 נקודות, והגדילה את יתרונה ל-18 הפרש במחצית. הבלארוסים לא הצליחו לחזור למשחק גם במחצית השנייה, וברבע האחרון המשיכה הנבחרת להגדיל את יתרונה.

קלעו לנבחרת העתודה: יונתן שטרקמן 27 נקודות, נמרוד טישמן 17, גיא לביא 13, בר טימור 11 תום חבקין 10, ג'רמייה קריסברג 10, שון לבנובסקי 9 נקודות ו-7 ריבאונדים, תומר בר אבן 6, רם אליאספור 4, לירז אריאלי וכרמל בוכמן 2 נקודות כל אחד.

עוזר מאמן נבחרת העתודה הוד בן הרצל סיכם את המשחק השלישי באליפות אירופה, ואמר: "שיחקנו יוצא מהכלל בהתקפה. קבלת ההחלטות שלנו הייתה טובה, מה שגרם לנו לייצר 25 אסיסטים. ניצחנו בריבאונד את אחת מהנבחרות הטובות באליפות. מול בוסניה זה משחק על העלייה לבית העליון. נכין את החבר'ה הכי טוב שאפשר. אני מקווה שהחבורה הזו תגיע למשחק מפוקסת כמו היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully