וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: הפועל תל אביב גברה 1:2 על האנובר

שבחון ודמארי כבשו. הקבוצה רוצה לבחון את נוסא איגייבור, גרארטס יגיע למחנה. עבאס קיבל שחרור מבורר ההתאחדות

הפועל תל אביב ממשיכה במאמציה להתחזק לקראת העונה הבאה והיום (ראשון) שלחה פקס בו היא מבקשת מלילסטרום הנורבגית לבחון במשך מספר ימים את קשרה הניגרי נוסא איגייבור. הסקאוט יעקב הלל שצפה במשחקה של לילסטרום ועקב אחרי הניגרי בן ה-20, התרשם ממנו מאוד למרות שהוא נכנס כמחליף, אבל דרור קשטן מתעקש לצפות באיגייבור במספר אימונים ואולי במשחק אימון, מה שעשוי לטרפד את העסקה.

זר נוסף שעשוי לחזק את הקבוצה, הקשר הבלגי קארל גרארטס, יגיע מחר למחנה האימונים של הפועל באוסטריה ויערוך התרשמות קצרה לעיני קשטן. גרארטס אמור לחתום עד יום חמישי על חוזה בקבוצה. בהפועל קיוו לראות את הבלגי היום במשחק ההכנה נגד האנובר הגרמנית (18:00 שעון ישראל), אולם ביום שישי הוא הודיע שלא יוכל להגיע.

מחר יתקיים הדיון השני בבית המשפט בעניין בעלות המועדון, בין אלי טביב למוני הראל. לבקשת עו"ד של הראל, טביב יעלה על שולחן העדים ולאחר מכן שני הצדדים יציגו סיכומים בעל פה כשהשופטת הבטיחה לצדדים פסק דין תוך מספר ימים. עוד לפני כן, הראל התייצב היום במשטרה והפקיד את מה שלטענתו היה חוזה כפול בעסקת עומר דמארי.

הראל טען כבר ביום חמישי כי מהחוזה שעליו התבקש לחתום הושמטו מספר סעיפים חשובים מאוד ולאחר שחוזה זה נשלח לעמוס לוזון עם חתימת שני הצדדים, סירב הבעלים של מכבי פתח תקוה לחתום על העברת החלוץ בטענה שהחוזה שונה. בהפועל מקווים כי העיכוב בחתימת החוזה לא יביא את לוזון לפוצץ את העסקה ולהחזיר את דמארי ממחנה האימון.

בתוך כך נודע כי הערב קיבל מחמוד עבאס צו מבורר בהתאחדות כי הוא משוחרר מהפועל אשקלון, וברשותו של השחקן שחרור בין לאומי, שיאפשר לו להירשם במפעלים האירופיים של הפועל תל אביב. עורכי דינו של עבאס, שחר גרינברג ואמיר קרביץ, אמרו לאחר מכן ההחלטה: "שמחים שהגענו לתוצאה המיוחלת והיא שחרורו של עבאס להפועל ת"א. כעת, הוא יוכל להגשים עצמו ולהוכיח את כישוריו על כר הדשא".

לידיעה הראשונה על מועמדות נוסא איגייבור להפועל ת"א
יו"ר קייזרסלאוטרן עדיין נדהם מהתנהלות ראשי הפועל ת"א

ניצחון שני במשחקי האימון

אחרי שניצחה 3:5 את קונקורדיה בוקרשט הרומנית במשחק האימון הראשון ולאחר שהמשחק מול וולגה ניז'ני הופסק במחצית הראשונה עקב גשם כבד, פגשה הערב (ראשון) הפועל תל אביב את האנובר, שסיימה אשתקד במקום הרביעי בבונדסליגה, וגברה עליה 1:2. עם זאת, הקבוצה הגרמנית הופיעה למשחק האימון מול האדומים עם מספר מחליפים בהרכב. ביום רביעי תקיים הפועל את משחקה האחרון במחנה האימונים, מול יריבה גרמניה נוספת מהבונדסליגה - הרטה ברלין.

דרור קשטן העלה בהרכב את שוער המחלוקת אפולה אדל, כשעמרי קנדה, וואליד באדיר (ביוואן פרנסמן, 46), מריו פצ'אלקה ודדי בן דיין (גל שיש, 67) איישו את חוליית ההגנה. שי אבוטבול (רועי גורדנה, 67), מחמוד עבאס (מור שושן, 87), יוסי שבחון (אלרואי כהן, 46) וסלים טועמה (אלכס באסוק, 79) פתחו בקישור, בעוד שטוטו תמוז ועומר דמארי (מהראן לאלה, 68) בחוד.

אחרי 13 דקות האדומים עלו ליתרון כשסלים טועמה מצא את יוסי שבחון, שהיה חופשי, וכבש, כמו שהוא אוהב, עם הראש. ארבע דקות בלבד חלפו, ומוחמד עבדלואי הכניע את אדל מארבעה מטרים כדי לקבוע שוויון 1:1. בדקה ה-35 צמד החלוצים של הפועל שיתף פעולה וכבש את השני, כאשר טוטו תמוז העביר רוחב לדמארי שדחק פנימה והשיב את היתרון להפועל. בדקה ה-72 שער של מהראן לאלה נפסל בטענת נבדל.

הרכב האנובר: רון רוברט ציילר, סופיאן צ'אהד (מריו אגימן, 46), קארים האגי (כריסטופר אבבור, 67), עמנואל פוגאטץ, כריסטיאן שולץ, לארס שטינדל, מנואל שמיידבאך, אלטין לאלה (הנינג האוגר, 46), קונסטנטין ראוש, מוריץ שטופלקאמפ (יאן שלאודראף, 46), מוחמד עבדלואי (דניז אייצ'צ'ק, 67).

שי אבוטבול אמר לאתר הרשמי בתום המשחק: "משחק האימון הכי טוב שהיה לנו עד עכשיו מול קבוצה אירופית חזקה. הראינו את היכולת שלנו ויש לנו עוד משחק אחד במחנה נגד יריבה טובה. אנחנו עובדים קשה מאוד כדי להתגבש ולהתחבר, על מנת שנגיע למשחק הראשון בליגה האירופית בכושר הכי טוב שאפשר".

יוסי שבחון אמר לאתר הרשמי בתום המשחק: "משחק הכנה מצוין עבורנו. למשחקים במחנה אימון יש מטרות מסוימות, כמו לעבוד על החיבור והשיפור הקבוצתי וכמובן להיכנס לכושר. אני מקווה שנמשיך בדרך הזו של מאמץ קבוצתי וחברי, יש לנו עוד דרך ארוכה שאנחנו רק בתחילתה".

עדכון ראשון 13:35

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט
האתר הרשמי של הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully