וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפרק הפועל פ"ת: "המצב שלנו קשה, אין לנו עזרה"

17.7.2011 / 12:08

ליאור דגן פנה לתובע התאחדות בעקבות הכוונה לקזז 550 אלף שקל מחשבון הקבוצה. המועדון למרכז הפועל: הקדימו התשלומים

מפרק הפועל פתח תקוה, עו"ד ליאור דגן, שלח בסוף השבוע מכתב לתובע התאחדות לכדורגל משה אביבי, בו הוא מגיב לכוונת ההתאחדות לקזז 550 אלף שקל מחשבון הקבוצה, בגלל חריגה מתקציב העונה שעברה. במכתב דחה המפרק את הטענות שיש לקזז כספים מהחשבון והודיע כי הוא מתכוון לפנות לבית המשפט בעניין הזה. ההתאחדות הסבה את תשומת לבו לתקדים התומך בעמדה שלה ובקרוב מאוד הכסף צפוי להתקזז מהחשבון.

"יכול להיות שההחלטה של ההתאחדות מוצדקת, ויכול להיות שלא", אמר הבוקר עו"ד דגן. "הם שלחו הודעת קיזוז, אבל שלחנו תגובה בה דחינו את הטענות. יכול להיות שאפנה לבית משפט בעניין הזה. ההתאחדות טוענת שיש תקדים, אבדוק זאת ואז אדע איך לפעול. המצב קשה, לא קל לנהל את הקבוצה בפירוק זמני. זוהי עוד בעיה מיני רבות, עוד מכשול בדרך. כרגע אין לנו כרגע עזרה ממשית משום מקום".

במקביל, במס הכנסה מקווים בקרוב למנות את עו"ד עמית פינס למפרק החדש של הקבוצה, במקום עו"ד דגן. על כך אמר המפרק הנוכחי: "מס הכנסה הגיש בקשה למינוי מפרק מטעמו, אני חושב שהם עשו טעות". בינתיים, הקבוצה פנתה למרכז הפועל וביקשה להקדים את התשלומים המגיעים לה, כדי לעזור לקבוצה להתקיים. תשלום ראשון, בסך 170 אלף שקל, הופקד לחשבון הקבוצה הבוקר.

בינתיים, הבלם גל כהן צפוי לסכם בימים הקרובים בבני יהודה או בהפועל באר שבע. לכתומים יש יתרון משום שבסגל של באר שבע יש כבר שלושה בלמים. "המטרה היא להשאיר את גל כהן, אבל רצונות לחוד ומציאות לחוד", הגיב גורם בקבוצה. יניב לוזון קיבל הצעה מהפועל כפר סבא. במכבי פתח תקוה אישרו היום כי הבלם פביאן סטולר הוצע להם לאחרונה, אך לא ברור האם יצטרף לקבוצה. במועדון טוענים כי בשלב זה סטולר לא ישוחרר.

החלוץ עידו אקסברד מקווה לסכם במהלך השבוע בהפועל באר שבע, שמציעה 400 אלף שקל. גם הפועל תל אביב עדיין מעוניינת בשחקן.

איגוד אוהדי הפועל פ"ת וארגון האוהדים "החזית הכחולה" הודיע אמש כי הוא חבר ליוזמת ציון דלל, שמארגן כנס להצלת הקבוצה. מטרת הכנס שייערך ביום שלישי (20:00, אולם מופ"ת ברחוב ההסתדרות בפ"ת) היא לגייס כשלושה מיליון שקל מהאוהדים באמצעות רכישת כרטיסי חבר באלפי שקלים. ההערכה היא שאם הכסף יגויס הקבוצה תעבור רשמית לידי האוהדים משום שהקבוצה תוכל להעמיד תקציב מינימום.

גם אברם גרנט שהתבקש לסייע לקבוצה, אמור לתרום את חלקו. דלל אמר הבוקר: "מטרת הכנס נועדה כדי למכור כמה שיותר כרטיסי חבר, במטרה ליצור תשתית כלכלית מול המפרק, כל זאת בהנחה שהקבוצה תעבור אלינו. אם מה שאנחנו רוצים לבצע יקרה, הכסף יעבור לתקציב השוטף. רק האוהדים יוכלו להוציא את הקבוצה מהבוץ".

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully