וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות תקזז 550 אלף שקל מחשבון הפועל פתח תקוה

15.7.2011 / 8:45

נמשכות הצרות: הקבוצה חרגה במאות אלפי שקלים, ההתאחדות תבצע פעולה לקיזוז הכסף מזכויות השידור

נמשכות הצרות בהפועל פתח תקוה. ההתאחדות לכדורגל שלחה אתמול (חמישי) מכתב התראה למפרק הפועל פתח תקוה, עו"ד ליאור דגן, בו היא מודיעה כי תקזז סכום של 550 אלף שקל מחשבון הקבוצה בהתאחדות לכדורגל. הסיבה לקיזוז הצפוי: בהתאחדות, בשיתוף הבקרה התקציבית, גילו כי פתח תקוה חרגה מתקציבה בעונת המשחקים שעברה וכעת עליה לשלם את החוב. "על אף שמדובר בפירוק ולכאורה נושים לא יכולים לתבוע את כספם, להתאחדות ישנה זכות קיזוז מחשבון הקבוצה", הוסבר למפרק.

על פי מידע שנמסר לראשי הפועל פתח תקוה, בכוונת ההתאחדות לחייב את חשבונה מיד לאחר שתזוכה בסכומי הכסף מזכויות השידור. אגב, לעו"ד דגן הוסבר כי חבר ההנהלה גל חצור הפקיד ערבות אישית בבקרה, אם כי כנראה שכרגע אין כוונה לחלט אותה.

פעולת ה"קיזוז" היא פעולה חשבונאית רגילה, אבל הפרשה הזאת מתווספת לבקשת רשויות המס מבית המשפט להחלפת המפרק הנוכחי של הפועל פתח תקוה במפרק מטעמן. "כל יום קורה כאן משהו אחר", אמר גורם במועדון. "אם ההתאחדות תקזז את סכומי הכסף האלה, זה יקשה עלינו מאוד לפתוח את העונה". אגב, במס הכנסה מקווים כי בקרוב מאוד בית המשפט יאשר את הבקשה להחלפת המפרק. גורם ברשויות המס אמר אתמול: "עלינו לשמור על האינטרס שלנו לקבלת הכסף". עו"ד עמית פינס הוא המפרק המיועד, שעשוי להחליף את דגן.

בפתח תקוה ממשיכים לעשות מאמצים לצאת למחנה אימונים באיטליה בסוף החודש, וזאת לאחר שהמחנה בסופיה אליו הייתה אמורה לצאת הפועל פתח תקוה ביום בשני בוטל בשל המצב הכלכלי וחוסר הוודאות לגבי עתיד המועדון.

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully