וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: מס הכנסה הגיש בקשה למינוי מפרק מטעמו

14.7.2011 / 14:45

רשות המיסים פנתה לבית המשפט המחוזי וטענה כי מינוי המפרק מעלה חשש לניגוד עניינים. עידו אקסברד הוצע להפועל באר שבע

רשות המיסים הגישה הבוקר (חמישי) בקשה דחופה לבית המשפט המחוזי בפתח תקוה על מנת למנות מפרק מטעמו להפועל פתח תקוה, זאת במקום ליאור דגן, המפרק שמינה בית המשפט לבקשת המועדון. המטרה של רשות המיסים היא למנות מפרק שיוכל לדאוג לאינטרסים של הרשות בנוגע לקבלת הכספים המגיעים לה מהקבוצה.

כזכור, מס הכנסה הטיל לאחרונה עיקול על חשבון הקבוצה, שבינתיים הוסר, ועל החשבון שלה בהתאחדות לכדורגל, שלמעשה מקפיא את העברת הכספים מגורמים שונים אליה. בבקשה שהוגשה בפני השופט אברהם יעקב נטען כי מינוי המפרק הזמני מעלה חשש לניגוד עניינים.

"העובדה שהמשיבה 1 (הפועל פתח תקוה, א.י) היא זו שבחרה להגיש את את הבקשה למינוי מפרק זמני, מצריכה זהירות מוגברת בקבלת בקשתה ומחייב לצורך כך את המשיבה 1 לפעול ביתר שקיפות ותום לב, אך לא כך נהגה המשיבה 1 בענייננו", נכתב בבקשה. "לא יעלה על הדעת שימונה מפרק זמני כאשר עולה לגביו חשש לניגוד עניינים".

רשות המיסים ביקשה לקיים דיון דחוף בבקשה במעמד הצדדים, כשגם רשם העמותות נתן את הסכמתו לבקשה מטעם הרשות. כבר לפני מספר ימים הביעה פתח תקוה התנגדות למינוי מפרק מטעם מס הכנסה. "ברור שאנחנו מתנגדים להחליף את המפרק".

סוכן השחקנים דודו דהאן הציע את עידו אקסברד, שחקן הקבוצה, להפועל באר שבע.

לידיעה הראשונית על בקשת מס הכנסה למנות מפרק מטעמו

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully