וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת מתנגדת למינוי מפרק מטעם מס הכנסה

10.7.2011 / 23:42

המנכ"ל צפריר כבר עורך בדיקות בנושא. במועדון מקווים שמאיר שמיר, שמאז חודש ינואר מופעלים עליו לחצים, יחזור למועדון

בהפועל פתח תקוה ביצעו הערב סדרת בדיקות בנוגע להחלטת מס הכנסה, לפיה הרשות תגיש בקשה לבית המשפט למינוי מפרק מטעמה. בפתח תקוה חוששים שהמפרק הזמני, ליאור דגן, יעזוב את תפקידו לטובת מפרק אחר, שינסה לקדם את האינטרסים של הרשות שתובעת את חובה, כ-2.8 מיליון שקל. המנכ"ל, אפי צפריר, אישר הערב: "אנחנו בודקים את ההשלכות של ההחלטה. בשלב זה, ברור שאנחנו מתנגדים להחליף את המפרק".

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

בהפועל פתח תקוה עדיין מנסים לשכנע את הבעלים לשעבר, מאיר שמיר, לחזור לקבוצה. כזכור, מקורבים לשמיר מנסים להפעיל עליו לחצים לחזור בעונה הבאה מאז חודש ינואר. אחד המקורבים הוא אברם גרנט. כפי שפורסם בוואלה! ספורט בסוף השבוע, מנג'ר פורסטסמות לשעבר מנסה לסייע למועדון כדי שיעמיד תקציב מינימום, מה שאושר מאוחר יותר על ידי המנכ"ל צפריר. היום שוחח גרנט שוב עם מאיר שמיר היום על עתיד המועדון וביקש ממנו לסייע. שמיר אמור להמשיך בכל מקרה כספונסר ולהשקיע כמיליון שקל בעונה מטעם חברת "מאן", אך בפתח תקוה רוצים לשכנע אותו שישקיע יותר. המנכ"ל אפי צפריר אמר היום כי גרנט ושמיר יוכלו להציל את הקבוצה שעדיין לא מצליחה לגייס תקציב מינימום והסביר להם כי המצב הקיים הכספים יופנו לתקציב הקבוצה ולא לנושים.

כפי שפורסם בשבוע שעבר, הפועל תל אביב, עירוני קרית שמונה ומכבי נתניה התעניינו בחלוץ הקבוצה אלון תורג'מן. כרגע, קרית שמונה והפועל תל אביב הן ההצעות הרלוונטיות יותר. מקורב לשחקן אמר: "הפועל פתח תקוה מעוניינת למכור אותו על מנת לגייס תקציב לעונה הבאה". יש לציין כי אריק אייזיקוביץ', המחזיק בכרטיסו, יכול לנהל משא ומתן ללא התערבות של המועדון ולשלם לפתח תקוה 25 אחוז בלבד מהמכירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully