וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבים לשמיר לוחצים שיחזור להפועל פ"ת

3.1.2011 / 9:46

ניסיונות תיווך לקראת העונה הבאה? השחקנים זועמים: "שיביאו ליובל חיזוק". בקבוצה הציעו לראשל"צ: אקסברד תמורת גומז

"בושה וחרפה שנותנים לנו לשחק עם זר אחד. אין פה קבוצה, ומי שחושב שהפועל פתח תקוה תישאר בליגה בגלל השם שלה – טועה בגדול". כך ביקשו להגיב אמש שחקנים בהפועל פתח תקוה, לאחר ההפסד הביתי להפועל אשקלון (2:0), שהוריד את הקבוצה למקום ה-14, אחד מעל הקו האדום. אחד השחקנים המשיך: "לאף אחד לא אכפת מה קורה עם הקבוצה. כבר כמה שנים שמדברים על זה שמאיר שמיר יחזור לכאן, אבל זה בטח לא יעזור לו לקחת את הקבוצה אם נרד ליגה. בינתיים עדיף להם שיביאו ליובל חיזוק, אין פה כלום".

לדברי גורמים בקבוצה, בימים האחרונים נעשו מאמצים להחזיר את שמיר בעונה הבאה, באמצעות שיחות עם מקורביו. שמיר עדיין לא מוכן לחזור, אבל במועדון מאמינים שעד סוף העונה יימצא לכך פתרון. "אם צריך, אותם אוהדים שהפגינו מול בית הכנסת שהקים בכפר אברהם לפני שנתיים – יבואו ויתנצלו", אמרו בקבוצה.

השוער שניר דורי שספג אתמול ביקורת מהקהל נראה מאוכזב מאוד בסיום. בקבוצה הגנו על השוער ואמרו: "הוא הציל שלושה שערים בטוחים במחצית הראשונה. נכון שהוא טעה, אבל כמה פעמים שוער יכול לא לטעות?". בקבוצה סבורים שאוהד קדוסי, שלא כבש יותר משנה שער ליגה, זקוק לשער הראשון כדי לפרוץ. יובל נעים נכנס אמש לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "לא קרה כלום, תרימו את הראש. אני מתנחם שביום כזה הגענו לחמישה מצבים". העימות בין נעים ליניב אלול, בעקבות העובדה שהתעמת עם גל כהן ואיאד חוטבא, הסתיים אתמול בלחיצת יד בחדר ההלבשה. "אתה כמו אבא בשבילי", אמר אלול למאמן לפני שעזב את האצטדיון.

בקבוצה מתכוונים לזמן את דניאל אדו לשיחה בעקבות הרחקתו לאחר פגיעה ללא כדור בשחקן יריב. בקבוצה מאוכזבים מאוד מהבלם שלא ישחק נגד הפועל עכו בשל ההרחקה. ואם זה לא מספיק, גל כהן ספג צהוב חמישי וייעדר בעוד שבועיים מול קריית שמונה. נעים שוקל להחזיר את אייל שן לתפקיד הבלם, בו שיחק מספר פעמים בעבר. בקבוצה בדקו פעם נוספת את אפשרות החתמתו של החלוץ דייויד גומז (22), מהפועל ראשון לציון. כנראה בגלל קשיי התקציב, להנהלת ראשון לציון הוצעה עסקת חליפין במסגרתה יעבור החלוץ עידו אקסברד לשורותיה. גומז שיחק בעונה שעברה במכבי נתניה ובעבר בבית"ר והפועל ירושלים. שני שחקני אשדוד, עידן ציון ועידן שדה, עדיין על הכוונת.

סאגת העברתו של דודו ביטון אמורה להסתיים באופן סופי השבוע, כשעד מחר צפוי החלוץ לטוס לבלגיה. הפועל פתח תקוה דורשת שההתנהלות מול שרלרואה תעבור דרכה ולא באמצעות אריק איזיקוביץ'. האחרון טוען כי לפי ההסכם בין הצדדים, שפורסם במהלך השבוע בוואלה! ספורט, הוא זה שרשאי לנהל את משא ומתן. השחקן סיכם את תנאיו בבלגיה והשבוע אמורים הצדדים להיפגש פעם נוספת כדי לדון בהסכם ההעברה בין המועדונים, שמספר פרטים קטנים מפרידים כרגע בין סיכום בעל פה לחתימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully