וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: העמותה עשויה להתפזר

3.7.2011 / 9:48

העמותה פתחה חשבון נאמנות ותאפשר כניסת משקיעים, צפריר: "יהיה שינוי". חצור ישקיע. תורג'מן מבוקש בנתניה וק"ש

כל החדשות על הפועל פתח תקוה

עמותת הפועל פתח תקוה עשויה להתפזר בקרוב. בישיבה שנערכה הבוקר (ראשון) כדי לדון בעתיד הקבוצה, הוחלט לפתוח חשבון נאמנות לטובת משקיעים חיצוניים, כך שברגע שיגיעו כספים ממקורות חיצוניים חברי העמותה יסיימו את תפקידם. הדבר מלמד על צעד נוסף בניסיון להכניס אנשים חדשים למערכת. הבעלים גל חצור ישלב בעמותה את נציגו, דני משיח, וכפי שהבטיח בראיון צפוי להשקיע מבחוץ מאות אלפי שקלים.

כזכור, ציון דלל ועו"ד אמיר יקותיאל כבר הודיעו שישקיעו בקבוצה אם תפתח עמותה חדשה. המנכ"ל אפי צפריר אישר: "חשבון הנאמנות שנפתח מטרתו לגייס את הכספים שאמורים להתקבל מהאוהדים. רק ברגע שהכסף יגיע, יהיה שינוי בעמותה". דני לוי שהיה שותף לישיבה באמצעות צ'ט קולי אמר: "אני מקווה שיגיעו אנשים חדשים וישקעו כסף במועדון. כל החלטה מקובלת עליי". פתח תקוה הגישה הבוקר הערכת תקציב לבקרת התקציבים בגובה 11.5 מיליון שקל.

פתח תקוה תגיש בימים הקרובים בקשה להגדלת מספר התשלומים במסגרת ההסדר עם מס הכנסה. כזכור, פרשת עיקולי החשבונות של הפועל פתח תקוה נדונה בפגישה של בין המנכ"ל אפי צפריר למס הכנסה בסוף השבוע ועל פי ההסכם המועדון ישלם כ-2.8 מיליון שקל, בתשלומים. המשמעות היא שהמועדון ישלם בין 100 ל-200 אלף שקל, על פי סכום התשלומים שייקבע, מה שאומר שתקציב הקבוצה יתבסס בין היתר על החובות הללו. לאחר חתימת ההסכם, ברשויות המס יסירו בתמורה את העיקולים על חשבון המועדון ומההתאחדות לכדורגל.

בינתיים נודי כי החלוץ אלון תורג'מן עשוי לעזוב את הפועל פתח תקוה, וזאת בכפוף למשא ומתן חשאי שמתנהל בימים האחרונים בין מחזיקת כרטיסו, בית"ר טוברוק, למספר קבוצות. עירוני קרית שמונה ומכבי נתניה כבר הביעו עניין בשחקן בן ה-20 שכבש אשתקד שישה שערי ליגה. גם הפועל תל אביב התעניינה לאחרונה בשירותיו של החלוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully