וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: מס הכנסה מבקש למנות מפרק מטעמו

10.7.2011 / 13:14

הצרות של המועדון נמשכות: הרשות לא מרוצה ממינוי ליאור דגן ותדרוש מביהמ"ש מפרק אחר. גורם במועדון: "זה יהיה אסון"

הצרות של הפועל פתח תקוה נמשכות: במס הכנסה קיבלו הבוקר (ראשון) החלטה להגיש בקשה לבית המשפט למינוי מפרק מטעמו להפועל פתח תקוה. זאת במקום ליאור דגן, המפרק שמינה בית המשפט לבקשת המועדון. מקורות ברשות המסים טוענים כי המטרה היא למנות מפרק שיוכל לדאוג לאינטרסים של הרשות בנוגע לקבלת הכספים המגיעים לה מהקבוצה. כזכור, מס הכנסה הטיל לאחרונה עיקול על חשבון הקבוצה (שבינתיים הוסר) ועל החשבון שלה בהתאחדות לכדורגל, שלמעשה מקפיא את העברת הכספים מגורמים שונים אליה. בעקבות הפירוק, מס הכנסה יוכל לקבל חלק מהחוב, אם בכלל, רק בסוף התהליך.

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

"במצב הקיים, אנחנו מטילים ספק שהמפרק הקיים ירצה לדאוג אך ורק לאינטרס הנושים. נבקש מבית המשפט להבטיח שהתהליך יהיה ראוי". במס הכנסה אישרו הבוקר את הידיעה ולוואלה! ספורט נמסר בתגובה: "יש בכוונתנו להגיש בקשה למינוי בעל תפקיד מטעמנו".

"אם זה יקרה, זה יהיה אסון", הגיב אחד מחברי עמותת הפועל פתח תקוה לידיעה. "מס הכנסה רוצה לדאוג לאינטרסים שלו ובמצב הקיים, יכול להיות שההליך יהיה אחר. במקום להחתים שחקנים, מפרק מטעמם ידאג שהקבוצה תשחק בתקציב מינימלי ותמכור כמה שיותר שחקנים, וזאת כדי להגדיל את הסיכוי שהחוב יוחזר".

במכבי פתח תקוה, כזכור, הגישו לאחרונה תביעת חוב למפרק כדי לקבל את הכספים המגיעים לה. "אם ימונה מפרק מטעם מס הכנסה", הוסיף אותו גורם בעמותה, "ייתכן ולמכבי פתח תקווה יהיו סיכויים טובים יותר לקבל חלק מהכסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully