וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: הוחלט לבטל את מחנה האימון בסופיה

12.7.2011 / 9:48

עקב קשיים כלכליים וחוסר הוודאות לגבי התקציב. גורם במועדון: "נבדקות עוד אופציות". בקבוצה נאבקים בדרישת מס הכנסה

פחות משבוע לפני ההמראה המתוכננת לסופיה, בהפועל פתח תקוה החליטו לבטל את מחנה האימון מסיבות כלכליות. לדברי גורמים במועדון, חוסר הוודאות לגבי התקציב שאמור להיות מוגש בסוף החודש ולגבי סגל השחקנים הכריע את הסוגיה. במועדון שוקלים כעת אופציה חלופית. אחת האפשרויות שהקבוצה תצא למחנה אימונים באיטליה באיחור של כשבועיים או לחלופין, אם לא יימצא התקציב הדרוש, תערוך מחנה אימונים בארץ. גורם בקבוצה: "נבדקת אופציה חלופית והיא לקיים מחנה בשלב מאוחר יותר, וזאת אם יהיה את התקציב לכך".

המנכ"ל אפי צפריר אישר הבוקר (שלישי) את הדברים: "קיבלנו החלטה ולא נצא למחנה האימון". שחקן בקבוצה אמר: "אנחנו בשוק. המחנה יכול היה לגבש אותנו. זו פגיעה גדולה מבחינה מקצועית, אבל אני יכול להבין את הצעד הזה". היום אמור להיפגש המאמן גילי לנדאו עם המפרק, עו"ד ליאור דגן, ובין היתר אמור לעלות בשיחה הנושא הזה. אפי צפריר יקיים במקביל שיחות נוספות עם אברהם גרנט במטרה שיסייע למועדון. במועדון מקווים שמאיר שמיר שאמור להמשיך לתמוך בקבוצה כספונסר, יגביר את התמיכה שלו בקבוצה.

בינתיים, במס הכנסה מתכוונים להגיש עוד היום בקשה למינוי מפרק מטעמם, במקום המפרק הנוכחי. "אנחנו מקווים שבית המשפט לא יקבל את הבקשה שלהם, זה יהיה אסון", אמרו בפתח תקוה. בתקופה הקרובה ייפגש המפרק עם השחקנים על מנת לדון בחוזה שלהם. אחד הנושאים שנמצאים בבדיקה הוא האם יש לפטר שחקנים בעלי חוזה לעונה אחת בלבד.

החלוץ עידו אקסברד שב אתמול מבלגיה, שם יצא להתרשמות במדי מונס. כזכור, העברתו של השחקן נסגרה בין המועדונים, אלא שמונס ביקשה לעגן את האופציה לרכוש אותו רק בתום העונה. בימים הקרובים ינסה סוכנו דודו דהאן לסגור את העסקה באופן סופי.

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully