וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה ובאר שבע הגישו הצעות על גל כהן

16.7.2011 / 22:19

המפרק קיבל הצעות רשמיות משני המועדונים, הפועל פ"ת תשחררו אם תתקשה לגייס תקציב. כפ"ס פנתה ליניב לוזון

בני יהודה והפועל באר שבע הגישו בסוף השבוע להנהלת הפועל פתח תקוה הצעות רשמיות על הבלם גל כהן. המפרק, עו"ד ליאור דגן, שוחח עם השחקן והודיע לו כי המועדון כבר הגיע לסיכום עקרוני עם הבעלים של באר שבע אלונה ברקת, אבל השחקן מעדיף להמתין להתפתחויות בקבוצה.

בימים הקרובים אמורה הקבוצה לבחון אפשרות לגייס תקציב מינימום, אבל אם זה לא יקרה היא תשחרר את גל כהן לאחד משני המועדונים. "אנחנו רוצים שגל יישאר, אבל לא הכל תלוי ברצונות שלנו", אישר גורם במועדון. המאמן גילי לנדאו, אגב, הטיל וטו על השחרור. שחקן נוסף שלנדאו רוצה להשאיר את יניב לוזון, שקיבל פניה רשמית מהפועל כפר סבא.

באר שבע הודיעה אמש כי היא מוכנה לשלם 400 אלף שקל על כרטיסו של עידו אקסברד. במועדון נוטים לשחררו, אבל זה תלוי גם בכך שהשחקן יסכם את תנאיו במועדון. במועדון היו מופתעים מהפרסום בסוף השבוע על כך שההתאחדות לכדורגל עומדת לקזז 550 אלף שקל מחשבון המועדון. למעשה, מדובר בקיזוז ההכנסה מזכויות השידור כתוצאה מחריגה בתקציב מהעונה שעברה. גל חצור היה חתום על ערבות אישית, אך בפתח תקוה ינסו למצוא פתרון אחר לעניין. כך או כך, זהו עוד עניין שיקשה על הקבוצה לגבש תקציב.

ביום שני הייתה אמורה להמריא למחנה בסופיה, אך המחנה בוטל. עדיין לא ברור האם הקבוצה תטוס למחנה באיטליה בסוף החודש. ביום חמישי אמורה הקבוצה להגיש את התקציב שלה לבקרת התקציבים, אך אם זה לא יקרה היא תקבל ארכה של שבוע. בנוסף, עליה להסדיר את נושא פרשת העברת הזכויות עד ה-10 באוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully