וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: מכבי ת"א סיימה ב-2:2 עם הכח עמידר ר"ג

16.7.2011 / 19:28

איוניר העניק מנוחה כמעט לכל השחקנים שפתחו מול לנקראן, דאבור וקהת כבשו. סאבו פאביצ'ביץ' סיכם לשנתיים נוספות

יומיים אחרי שהרשימה במשחק הרשמי הראשון שלה לעונת 2011/12 וגברה 1:3 על חזאר לנקראן בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית, המשיכה מכבי תל אביב להתכונן לעונה הבאה וקיימה הערב (שבת) בקרית שלום משחק אימון מול הכח עמידר רמת גן שהסתיים ב-2:2. השחקן היחיד שפתח ביום חמישי והיה חלק מההרכב הראשון גם הערב היה מואנס דאבור, שהוחלף במחצית. להוציא את החלוץ הצעיר, כל עשרת השחקנים האחרים שפתחו מול לנקראן התחילו את המשחק היום על הספסל או לא נכללו בסגל.

השער הראשון במשחק הגיע בדקה ה-34, כאשר רוברטו קולאוטי מסר לדאבור, שניסה להכניע את דין אזולאי, ולאחר הדיפה אחת של השוער הצעיר שעט על הריבאונד וקבע 0:1 לצהובים. בדקה ה-51 הכפילו המארחים את יתרונם, כאשר דור מיכה המחליף בישל לרועי קהת שכבש מקרוב. דקה לאחר מכן הצליחה הקבוצה מהלאומית לצמק ל-2:1 משער של אגם משיח, ובדקה ה-63 קיבלנו את תוצאת המשחק, כאשר דור יוספי ניצל טעות בהגנה הצהובה כדי לקבוע 2:2.

הרכב מכבי תל אביב: ברק לוי, אלירן ג'ורג, קלמי סבן, שרן ייני, אורי כהן, גל אלברמן, רועי קהת, דור מיכה, דיאא סבע, מואנס דאבור, רוברטו קולאוטי.

דור מלול יושאל לבירסחוט הבלגית, בוזגלו לליאז'?

ישראלביץ': "איוניר הביא בדיוק את השחקנים שצריך"

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

פאביצ'ביץ' סיכם לשנתיים נוספות

סאבו פאביצ'ביץ', עליו מימשה מכבי תל אביב את האופציה כבר בסיום העונה, סיכם סופית את תנאיו לשנתיים נוספות ואמר לאתר הרשמי של המועדון: "למרות שהיו לי אופציות אחרות, מכבי תמיד היתה אצלי בעדיפות ראשונה. זה מועדון גדול ומקצועני מהדרג הראשון, לא מן הנמנע שארצה לסיים כאן את הקריירה שלי".

"השנה אנחנו מרגישים ונראים כמו קבוצה" המשיך פאביצ'ביץ'. "יחד עם ההנהלה, הצוות המקצועי המצוין והקהל הגדול והמיוחד של מכבי שמראים לנו בכל משחק שיש עבור מי להילחם, אפשר לעשות דברים גדולים מאוד".

ריף פרץ, שנותח בהצלחה בברכו בברצלונה השבוע, שוחרר מבית החולים בסוף השבוע. הבלם הצעיר, שישוב לארץ בתחילת השבוע הבא, אמר: "אני מתאושש מהניתוח, הניצחון ביום חמישי גרם לי לשמחה,כמו גם הרצון להיות חלק מהקבוצה ולחזור כמה שיותר מהר. אני שמח שפתחנו ככה את העונה ומאחל להמשכיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully