וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני השרון/הרצליה: דלרוי ג'יימס חתם בקבוצה לעונה אחת

15.7.2011 / 16:40

אחיו של שון ג'יימס, ששיחק שלוש שנים בקבוצה ועבר הקיץ למכבי ת"א, הצטרף. מדובר בפורוורד שהגיע ממכללת רוד איילנד

יממה אחרי שהחתימה את לייסדריוס דאן, בני השרון/הרצליה הודיעה היום (שישי) על צירופו של זר שני לקבוצה: דלרוי ג'יימס, אחיו הקטן של שון ג'יימס, ששיחק בשלוש השנים האחרונות בקבוצה, והקיץ הצטרף למכבי תל אביב. דלרוי ג'יימס חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

בניגוד לאחיו, דלרוי ג'יימס הוא פורוורד (2.03 מ', 24), שיכול לשחק במספר עמדות על המגרש. בקבוצה מספרים על שחקן מגוון וחכם שמזכיר בסגנון משחקו את לאמר אודום מהלייקרס, שכמו דלרוי הגיע ממכללת רוד איילנד. בארבע השנים שלו במכללה, ג'יימס הראה שיפור בכל אחת מהשנים, אחרי שבשנה הראשונה היה חלק שולי סגל. בשנה השנייה הפך ג'יימס לשחקן השישי של אזור האטלנטיק 10. בעונה לאחר מכן, שנת הג'וניור, הוא כבר הפך לשחקן מוביל בקבוצה, כשבסיום העונה הוא נבחר לחמישייה השלישית של אזור האנטלנטיק 10.

הפריצה האמיתית שלו הגיעה בעונה האחרונה, אז הפך להיות הכוכב והשחקן המוביל של המכללה כשהוא מעמיד ממוצעים של 17.5 נקודות, 7.9 ריבאונדים ו-2.7 אסיסטים, 1.6 חטיפות ו-1.1 חסימות בממוצע למשחק. במשחק האחד לפני האחרון שלו במכללה נגד מיאמי אוהיו זכה ג'יימס להוביל את קבוצתו לניצחון כשהוא קלע 22 נקודות, לקח 11 ריבאונדים ומסר 10 אסיסטים, מה שהפך אותו לשחקן הראשון בתולדות המכללה שמעמיד טריפל דאבל.

ג'יימס המשיך את התנופה שלו גם בקיץ כשהפך משחקן לא כל כך ידוע לשחקן שכל קבוצות ה-NBA מכירות לאחר שהוא הלך לטורניר קדם דראפט ה-NBA בפורטסמות ושם היה לאחד השחקנים המצטיינים כשהוא מעמיד ממוצעים של 11.0 נקודות, 6.7 ריבאונדים ו-2 אסיסטים בממוצע למשחק. במהלך התקופה הזו עבר ג'יימס מקבוצה לקבוצה והשתתף באימונים אישיים בכ-12 קבוצות NBA, ואף נטל חלק באימון המרוכז הגדול בניו ג'רזי שבמסגרתו הוא היה אחד המצטיינים. לצערו, כשהגיע יום הדראפט הוא לא שמע את שמו בין הנבחרים ולכן פנה לאירופה במטרה ללכת בדרכו של אחיו הגדול.

בני השרון/הרצליה החתימה את לייסדריוס דאן

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully