וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני השרון/הרצליה החתימה את לייסדריוס דאן

14.7.2011 / 15:23

הקבוצה החתימה את הגארד, שלא נבחר בדראפט והינו בוגר מכללת ביילור שנחשב לאחד הקלעים הטובים ביותר במכללות

בני השרון/הרצליה החתימה היום (חמישי) את לייסדריוס דאן לעונה הקרובה, כשתהיה לה אופציה להחתימו לעונה נוספת, והוא יהיה הזר הראשון של הקבוצה שהתנתקה העונה מרעננה. הגארד (1.93 מ', 24) הוא בוגר מכללת ביילור מהביג 12 ונחשב בשנים האחרונות לאחד הקלעים הטובים ביותר במכללות, כשהוא מסיים את הקריירה שלו כקלעי המוביל בכל הזמנים של הביג 12.

דאן, שנחשב להבטחה ב-NBA כבר מתחילת דרכו במכללה, היה מהשחקנים הטובים לכל אורך קריירת המכללות שלו. בשנת 2009 הוא נבחר לשחקן השישי של העונה כשהוא מעמיד ממוצעים של 15.7 נקודות ו-4.9 ריבאונדים בממוצע למשחק. בשנה שלאחר מכן דאן כבר הפך לאחד מהשחקנים המובילים בביילור כשהוא משפר את ממוצעיו וקולע 19.6 נק' 4.8 ריב' ו-1.9 אסיסטים בממוצע למשחק ומוביל את ביילור לריצה נהדרת בטורניר המכללות שנעצרה רק ברבע הגמר על ידי דיוק שזכתה באליפות בסופו של דבר.

בסיום העונה דאן נבחר לחמישייה השנייה של אזור הביג 12 ואף שקל לצאת לדראפט כבר בעונה שעברה אולם החליט בסופו של דבר להישאר לעונתו האחרונה בביילור. גם בעונה האחרונה שלו בביילור דאן הוא המשיך להציג יכולת גבוהה כשהוא קולע 19.5 נקודות ומוסיף 3.6 ריבאונדים ו-2.1 אסיסטים בממוצע למשחק, וכאמור במהלך השנה הפך להיות הקלעי המוביל בכל הזמנים של הביג 12 ובסיום העונה גם נבחר לחמישייה הראשונה של אזור הביג 12.

דאן קיווה שיבחר בדראפט אולם משלא זכה להיבחר החליט לצאת לאירופה כשהוא בוחר בבני השרון-הרצליה להיות התחנה הראשונה שלו כשחקן מקצועני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully