וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אוהדי הקבוצה מרגישים ש"זה יום חג"

14.7.2011 / 20:11

רוב הקהל שמח מהבעלים החדשים אחרי תקופת חוסר הוודאות. עם זאת, בארגון לה פמיליה לא מרוצים: "מכרו אותנו לשטן"

ספורט 5

פעילות עזה נרשמה היום בפורומים השונים באינטרנט של אוהדי בית"ר בעקבות הבשורה על רכישת הקבוצה על ידי אנשי העסקים דן אדלר ואדם לוין, והידיעות על הרקע של אדלר כמעורב פוליטית בארגונים התומכים במדינה פלסטינאית ובשתי מדינות לשני עמים. נראה שהרוב הגדול של האוהדים מרוצה מהרכישה ובעיות אחרות של הקבוצה מטרידות אותם פחות.

אחד האוהדים, קוסטה, אמר היום: "די, אחרי כל כך הרבה זמן של מאבק צריך לשים את איציק קורנפיין בצד. תמיד התלוננו שהוא רוצה את הקבוצה לעצמו, מוכר את השחקנים בשביל זה ומביא לפירוק אבל היום יש בעל בית ומבחינתי שישלם לו כמה שהוא רוצה כל עוד יש כסף. יש בעל בית שיטפל בעניינים ויבדוק הכל ואנחנו יכולים עכשיו לשבת בשקט ולנסות ליהנות מכדורגל, גם ככה צריכים לקרות הרבה דברים והרבה מזל כדי שתהיה לנו קבוצה חזקה".

בית"ר ירושלים נמכרה לאנשי עסקים אמריקאים
הכירו את הרוכשים החדשים של בית"ר ירושלים

מי שלא אוהב את הבעלים החדשים הם האוהדים מארגון לה פמיליה, שטענו בין היתר ש"מכרו אותנו לשטן" ו"עשו לנו כיפה אדומה". חלק מחברי הארגון חושבים להפעיל כח, אך מנגד יש כאלה שטוענים שצריך להמתין ולראות איך הדברים מתפתחים. אחד מהחברים בארגון: "אני לא יודע אם אנחנו צריכים לעשות משהו עכשיו. אתם יודעים כמה אוהדים שמאלנים יש לנו ואף אחד לא יודע. גם ככה החלטנו להפסיק עם הגזענות השנה בגלל הנזק שזה עושה לקבוצה אז אם אנחנו מפסיקים אין שום בעיה איתו. יביא שחקן ערבי לבית"ר? בינתיים הכל ספקולציות, הם נראים אנשי עסקים חכמים שלא יעשו דברים בלי לחשוב".

מנגד, מסכימים מרבית האוהדים השמאלנים של בית"ר שדברים צריכים להיעשות בהדרגה ובשיקול דעת. אחד האוהדים אמר בנוגע לשאלת הגעת שחקן מוסלמי או ערבי לקבוצה: "איציק קורנפיין אמר פעם שאפשר לעשות זאת שיבשילו התנאים וזה הביטוי הכי נכון שיש בעניין. כרגע זה הזמן לשמוח כי זה נראה יום חג לבית"ר".

אוהד נוסף התייחס ליושב ראש הקבוצה, ואמר: "עד היום איציק קורנפיין נלחם בגזענות אבל הקהל לא ספר אותו והוא לא יכול היה לאיים שהוא הולך הביתה כי זה מה שהם רצו. היום יש מאחוריו בעלים שיאיימו ללכת הביתה אם הגזענות תימשך ועם הקלף הזה יהיה קשה לאוהדים להתמודד כך שעדיף להם ליישר קו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully