וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רום בואטנג מצטרף לבאיירן מינכן

המגן/בלם עוזב את מנצ'סטר סיטי אחרי שנה אחת בלבד, ויחתום עד 2015 בשורות הבווארים, ששילמו תמורתו כ-15 מיליון ליש"ט

באיירן מינכן סוף סוף השיגה את מבוקשה. אחרי שחיזרה במהלך כל הקיץ אחרי ג'רום בואטנג, היא הודיעה היום (חמישי) על צירופו של שחקן מנצ'סטר סיטי בעבור סכום של כ-15 מיליון ליש"ט. המגן/בלם יחתום על חוזה שישאיר אותו בגרמניה עד 2015 בכפוף לבדיקות הרפואיות שהוא עתיד לעבור.

כבר לפני מספר ימים התייחס בואטנג למעבר הצפוי, ואמר: "אני רוצה לעבור לבאיירן מינכן. זה המועדון מספר אחת בגרמניה. אני רוצה להצטרף כמה שיותר מהר". באיירן חיזרה ארוכות אחרי שחקנה של מנצ'סטר סיטי, למרות שבדקה גם אפשרות לצרף את אלכס מצ'לסי וגבי מיליטו מברצלונה. במהלך הקיץ ניסו באיירן וסיטי להגיע להבנות במהלך משא ומתן שהתנהל בין השתיים, אבל הן לא הצליחו להגיע לסיכום. "היו מגעים מאוד אינטנסיבים ולקח זמן לפני שהצלחנו להביא את השיחות לסיום חיובי", סיכם יושב ראש הקבוצה קרל-היינץ רומיניגה

"החתמנו את המועמד המוביל שלנו לתפקיד הבלם", הוסיף רומיניגה. המנהל הספורטיבי כריסטיאן נרלינגר הוסיף: "ג'רום בואטנג הוא צעיר גרמני בינלאומי שמתאים לנו באופן מושלם לפילוסופיה של באיירן מינכן. בנוסף, הוא היה בעדיפות ראשונה אצל יופ היינקס".

בואטנג החל את הקריירה שלו בהרטה ובהמשך הקריירה עבר להמבורג לקבוצה המקצוענית הראשונה שלו. בקיץ שעבר עבר בואטנג למנצ'סטר סיטי תמורת עשרה מיליון ליש"ט, אבל התקשה למצוא את מקומו בקבוצה האנגלית (16 הופעות בלבד בפרמיירליג), כשכעת הוא ינסה לשוב ולהתבלט בשורות הבווארים.

בבאיירן ממשיכים בנסיונות לצרף את קשרה של לברקוזן, ארתורו וידאל, לו נותרה עוד עונה אחת לסיום החוזה. "ארתורו וידאל יגיע לבאיירן", אמר היינקס בנושא. "אם זה לא יקרה הקיץ, זה יקרה בקיץ הבא, אבל אני לא מאמין שלברקוזן תוותר על ההזדמנות שלה להרוויח כסף תמורתו".

קלוזה נפרד: "מודה לבאיירן מינכן"

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully