וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירוסלב קלוזה נפרד: "מודה לבאיירן מינכן"

החלוץ לא יישאר במועדון הבווארי, רומניגה: "מאחלים לו את כל הטוב שבעולם". ולנסיה המועמדת הבכירה לקלוט את השחקן

מירוסלב קלוזה עוזב את באיירן מינכן. החלוץ בן ה-32 לא הגיע לסיכום על הארכת חוזהו בבוואריה והוא צפוי לסיים אותו ב-30 ביוני 2011. החלוץ הגרמני רשם 98 הופעות במדי באיירן בבונדסליגה בין 2007-2011, בהן כבש 24 שערים. כזכור, בעונה החולפת שותף קלוזה ב-20 משחקי ליגה בלבד ולא כבש, בעוד חברו לחוד מריו גומז פרח והיה מלך שערי הליגה.

בנוסף, "מירו", שהתחיל את הקריירה בהומבורג, ומשם עבר לקייזרסלאוטרן ו-ורדר ברמן, רשם עד כה גם קריירה בינלאומית מרשימה כשרשם 107 הופעות, בהן כבש 61 שערים. קלוזה נמצא במקום השני בטבלת הכובשים בכל הזמנים במונדיאל, בצוותא עם גרד מולר, עם 14 שערים.

קלוזה אמר בתגובה: "היו לי ארבע עונות מוצלחות כאן, ואני רוצה להודות לבאיירן מינכן על כך. ההזדמנות שניתנה לי לשחק במועדון כמו באיירן מינכן היא מיוחדת". נשיא באיירן, קרל היינץ רומניגה הגיב: "לצערי, המו"מ עם מירוסלב קלוזה לא הניב תוצאה חיובית, ולא הצלחנו להגיע לסיכום. באיירן מינכן מאחלת למירוסלב קלוזה ולמשפחתו את כל הטוב שבעולם בעתיד, ומודה לו על ארבע השנים הנהדרות שתרם למועדון".

על פי דיווחים בגרמניה, ולנסיה היא המועמדת הבכירה לזכות בשירותיו של קלוזה, כשגם לאציו, אברטון, טוטנהאם ומילאן מעוניינות בו.

גם שאלקה שינתה את פניה היום כשרכשה את כריסטיאן פוקס האוסטרי בן ה-25 ממיינץ. על פי פרסומים בגרמניה, הרויאל בלוז ישלמו 3.8 מיליון יורו תמורת המגן השמאלי הבינלאומי, שיחתום על חוזה עד 2015. פוקס צפוי להתחרות על המקום בהרכב מול כריסטיאן פנדר, שחוזר מפציעה ארוכה. זאת לאחר שלוקאס שמיץ, סרחיו אסקודרו, האנס סארפיי ודניאל אבלאר לא הצליחו לתפוס מקום של רבע בעמדת המגן השמאלי של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully