וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של חן עזריאל: "שמחים שהוא יכול להישאר בבית"ר"

רכישת המועדון תסייע לצוות המקצועי להשאיר את מרבית השחקנים. איציק קורנפיין צפוי לפנות פעם נוספת לגיא לוזון

אחרי שבית"ר ירושלים נרכשה על ידי אדם לוין ודן אדלר, יתפנו בימים הקרובים במועדון לקידום ההכנות המקצועית לקראת העונה הבאה. בשיחות שנערכו בין דוד אמסלם לאיציק קורנפיין סוכם על דעת שני הצדדים כי נכון יהיה לצרף מאמן נוסף לקבוצה בעונה הקרובה. השם החם מבחינתו של קורנפיין הוא מאמן הנבחרת הצעירה, גיא לוזון.

כבר לאחר עזיבתו של רוני לוי נעשתה פנייה לגורמים בהתאחדות לגבי לוזון, אך בהתאחדות סירבו לשחרר אותו. כעת, משבית"ר נרכשה ובניגוד למצב הקודם, כעת נראה שללוזון תהיה הזדמנות להיות שותף בבנייה של הקבוצה לשנים הבאות, קורנפיין צפוי לפנות שוב ולבדוק האם לוזון יוכל להשתחרר מהנבחרת הצעירה ולהגיע לבית וגן. בפעם הקודמת שהוצע לו לאמן את בית"ר, לוזון אמר: "בית"ר זה הדבר בכדורגל הישראלי וחלום לאמן שם. אני בטוח שאגיע לשם יום אחד, אין לי ספק בזה".

בתוך כך, יושב ראש בקרת התקציבים, עופר אורליצקי, קיבל בשביעות רצון את הבשורה על רכישת הקבוצה: "טוב מאוד לכדורגל הישראלי שמועדון כמו בית"ר ירושלים מצא רוכשים. המשמעות היא כמובן שבית"ר תוכל לפתוח את העונה הקרובה בצורה ספורטיבית. ברור שגם מבחינתנו אנחנו מאוד שמחים לשמוע על כך. ברגע שייוודע מי הרוכשים נוכל להרחיב ולהגיב בהתאם לנושא".

לאור המצב החדש נראה שבית"ר תצליח לשמור על מרבית הסגל הקיים, מה שאומר שחן עזריאל שניהל מגעים עם מכבי חיפה, יישאר. אביו, משה עזריאל, אמר היום: "אנחנו שמחים שחן יכול להישאר בבית"ר. זו בשורה משמחת וגדולה עבור בית"ר ירושלים. חן ישחק רק בבית"ר וייצא ממנה לחו"ל".

ברגע האחרון: בית"ר נרכשה

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully