וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה: מבוסניה לדרג א'?

14.7.2011 / 10:38

הטורניר לנבחרות עתודה ייצא היום לדרך, שחקניו של גודס יפגשו בשישי את איסלנד וישחקו בבית עם בלגיה, בלארוס ובוסניה

אליפות אירופה לנבחרות עתודה דרג ב' יוצאת היום (חמישי) לדרך בסרייבו, בוסניה, כשנבחרת ישראל נחה ביום המשחקים הראשון ותחל את משחקיה מחר במשחק מול איסלנד (18:30). זוהי הפעם השנייה ברציפות שישראל משחקת בדרג ב', לאחר שבשנת 2009 נשרה הנבחרת, שבעבר זכתה פעמיים במקום השני באליפות אירופה, לדרג השני של אירופה, ובשנה שעברה כשלה לחזור לדרג הבכיר כשסיימה רק במקום החמישי.

הכירו את נבחרת העתודה

כדי להחזיר את ישראל לדרג א' נקרא לדגל עוזר מאמן מכבי תל אביב גיא גודס, שלקח עמו למשימה את מאמן כפר סבא/כוכב יאיר הוד בן הרצל כעוזרו. בינתיים ההצלחות לא מגיעות, כשישראל רשמה שישה הפסדים בשישה משחקי הכנה על אף שמדובר היה ביריבות מהדרג הבכיר יותר של אירופה.

ישראל שובצה בבית ד' עם נבחרות איסלנד, בלגיה, בלארוס והמארחת בוסניה, ותצטרך לסיים באחד משני המקומות הראשונים בבית כדי להעפיל לבית רבע הגמר שיכלול את שתי הקבוצות שתסיימנה ראשונות בבית ג' שכולל את צ'כיה, בריטניה, פינלנד, נורבגיה, פורטוגל ולוקסמבורג. שתי מוליכות בית רבע הגמר תעפלנה לחצי הגמר שמשוחק בשיטת ההצלבה, כשהמנצחת בחצי הגמר, עולה לדרג א' של אירופה בשנה הבאה.

שתי היריבות היותר רציניות של ישראל בבית המוקדם הן בלגיה ובוסניה. בלגיה נחשבת לנבחרת הטובה בבית עם הפורוורד המוכשר תומאס דה ת'יי שמשחק בספרד, שחקן הפנים מרטין רדמייקרס ופייר אנתוני ג'ילט, שכבר זכה לדקות רציניות במדי ליאז' בליגה הבלגית. בבוסניה המארחת צריכה הנבחרת בעיקר להיזהר ממירלאם חלילוביץ', שמשחק בק.ק. זאגרב ומהפורוורד מירזה בוליץ' שמשחק בבוסניה.

היריבות היותר חלשות בבית, בלארוס ואיסלנד, ינסו להפתיע, והפסד של ישראל לאחת מהן יהיה ככל הנראה סיום החלום להעפלה לדרג א'. בלארוס היא בעיקר נבחרת של שני שחקנים – ויטלי ליוטיץ' משילואיי הליטאית, סגן מלך הסלים מאליפות אירופה לנוער דרג ב' בישראל בקיץ שעבר, ואולדזימיר קריסביץ' הענק (2.09), שכבר מככב בליגה המקומית. איסלנד היחסית חלשה תסתמך על האוקור פאלסון ממרילנד והרכז אייגר סטיינרסון.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully