וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: בכורה לחמד בהרכב מאיורקה מול האמרבי

מאיורקה סיימה ב-0:0, 79 דק' לחמד שהיה טוב. מחצית לאוואט. כיאל וסלטיק ניצחו את מלבורן, זהבי בישל ב-1:7 של פאלרמו

גם בספרד מתחילים לחמם מנועים, והערב (רביעי) פתחו דודו אוואט ותומר חמד בהרכב במשחק הידידות הראשון של מאיורקה העונה מול האמרבי השבדית. השוער שיחק 45 דקות והוחלף על ידי הרכש חואן קלאטיוד. חמד קיבל 79 דקות, נראה טוב והיה פעיל בחלק הקדמי, אך לא הצליח לעזור לקבוצתו למצוא את הרשת והמשחק הסתיים ב-0:0. בחמישי תפגוש מאיורקה את לסטר סיטי במשחק השני במחנה האימון בשבדיה.

ארבעה ימים בלבד לאחר ששבר את אפו במשחק ההכנה האחרון של סלטיק, חזר היום בירם כיאל לפעילות ואף פתח בניצחון קבוצתו 0:1 על מלבורן ויקטורי. סגנית האלופה הסקוטית חתמה את מסע משחקי ההכנה שלה באוסטרליה עם ניצחון באדיבות סקוט בראון שכבש את שער הניצחון בדקה ה-78, עשרים דקות אחרי שהחליף את כיאל. הקשר הישראלי היה שותף למשחק הטוב של הירוקים, שהסתפקו בניצחון דחוק רק הודות ליכולת מצוינת של השוער המקומי טאנדו ולאפי.

ערן זהבי פתח בהרכב פאלרמו שהביסה 1:7 ללא קושי את קבוצת החובבים אלטו אדיג'ה. הקשר הישראלי פגש את הקורה בבעיטה ממרחק ובישל את השער השני למאוריסיו פינייה הצ'יליאני. בהפסקה, במצב של 0:3 לרוסאנרו, הוחלף זהבי יחד עם כל שחקני ההרכב הראשון.

* סטיאווה בוקרשט של רוני לוי נפרדה ב-1:1 מנ.ק זאגרב במשחק הידידות האחרון שלה הקיץ. ליביו באינרו איזן לרומנים חמש דקות לסיום. בשבת תפגוש סטיאווה את האלופה אוצלול גלאץ לסופרקאפ הרומני.

* ביברס נאתכו פתח בהרכב רובין קאזאן ושיחק 65 דקות בהפסד הקבוצה 2:1 ללך פוזנן במשחק הכנה במסגרת מחנה האימון בגרמניה.

* לירוי צעירי נכנס בפתיחת המחצית השנייה ב-0: של מכלן מול הייסט מהליגה השנייה בבלגיה.

* אליניב ברדה שמתאושש מפציעה לא נכלל בסגל גנק שסיימה ב-1:1 את משחק האימון שלה מול טרבזונספור הטורקית.

* עדן בן בסט לא נכלל בסגל ברסט שהפסידה 2:0 לגנגאן במשחק הכנה.

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully