וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוניר: "לנקראן זו קבוצה אירופית לכל דבר"

13.7.2011 / 17:00

מאמן מכבי ת"א לא מזלזל ביריבה האזרית (ה', 20:30, ספ' 1 ו-HD). יצחקי: "יש שינוי גדול". קולאוטי ולוגסי צפויים לפתוח

ברני ארדוב

צילום וידאו: דניאל בוק
עריכת וידאו: טל רזניק

מכבי תל אביב תפתח מחר (חמישי, 20:30, שידור ישיר בספורט1) את העונה האירופית שלה. הצהובים יארחו בבלומפילד את חזאר לנקראן מאזרבייג'אן במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. אשתקד, חלפה הקבוצה על פני מוגרן ואולימפיאקוס בדרך להדחה בשלב הפלייאוף על ידי פריס סן ז'רמן, והשנה מקווים בקבוצה של מוטי איוניר לעשות צעד אחד קדימה לעבר שלב הבתים.

יצחקי: "רוצה להוכיח שלא שכחתי לשחק כדורגל"

מוטי איוניר הקפיד שלא לזלזל ביריבה מאזרבייג'אן ואמר: "קיבלנו הגרלה קשה, זה משחק קשה ובכדורגל אין פייבוריטים. הליגה באזרבייג'אן לא נחשבת לליגה ברמה גבוהה, אבל לקבוצה הזו אין קשר לליגה, זו קבוצה עם מאמן רומני בכיר, עם 14 זרים וזו קבוצה אירופית לכל דבר שעשתה רכש והשקיעה המון כסף כדי להיות קבוצה חזקה. יש להם שחקנים מנוסים שעברו בהרבה ליגות ולכן זה משחק קשה".

"קשה מאוד להתכונן לקבוצה שהחליפה כמעט את כל הסגל שלה מהעונה שעברה", אמר איוניר. "זו קבוצה פיזית מאוד ואגרסיבית, אבל אנחנו משקיעים יותר במה שאנחנו צריכים לעשות. בכדורגל אין פייבוריטים, ואני גם לא בטוח עד כמה לשחקנים שלנו יש ניסיון באירופה. הכנו את עצמנו בצורה טובה כדי להצליח במשחק הראשון ובשני".

על עזיבתו הצפויה של תמיר כחלון אמר איוניר: "הסיבה שתמיר לא במכבי היא לא בגלל מכבי. היה לנו רצון גדול מאוד להשאיר אותו, ומהסיבות האישיות שלו זה לא הסתדר ואין פה מה להאשים את המועדון". על רוברטו קולאוטי אמר המאמן: "רוברטו מתאמן בקבוצה, אם יקרה איתו משהו חדש נודיע".

על ההכנות הכלליות לעונה אמר איוניר: "העונה רק מתחילה מחר, המועדון שלנו רוצה להתחיל ללכת לדרך מסוימת וקצת שונה מבחינת המחויבות של השחקנים וצורת המשחק שהייתה בעבר. אני מקווה שנראה את עבודת הצוות וההקרבה כבר מחר, ונשחק כדורגל שהקהל גם יהנה מהקבוצה שלו, אבל גם אם תהיה בטעות מעידה הוא ירגיש שהוא מתחבר אליה".

"זה אידיאלי אם נעשה תוצאה טובה שתקל עלינו בגומלין", הוסיף איוניר. "אבל בשלבים כאלה של העונה עוד יש זמן לפני שחושבים הלאה. מכבי תל אביב בונה את עצמה מצוין לעתיד, ואני מאוד מקווה שהוא יגיע מהר בלי מעידות בדרך. היה לנו מחנה מצוין, אבל בחזרה הגנרלית תמיד הכל בסדר.
התקווה הגדולה שלי היא שמחר הכל יתחבר, ושנפתיע הרבה אנשים".

הקפטן ברק יצחקי התייחס למצב פציעתו ואמר: "חזרתי להתאמן רק אתמול, אבל אני מרגיש די בסדר, יש לנו עוד לעבור את האימון היום ונראה מה יהיה. זה לא פשוט לחזור אחרי פציעה כל כך קשה ליכולת שכולם רגילים לראות. אני עובד קשה מאוד כדי לחזור לכושר ולעזור לקבוצה, זה מוציא ממני הרבה מאמץ אבל אני משתדל לעשות את זה על הצד הטוב ביותר כדי להראות שלא שכחתי לשחק כדורגל".

על האווירה בקבוצה אמר יצחקי: "יש חיבור טוב ואווירה טובה, עם הרבה חברים בקבוצה וזה חשוב כי אנחנו צריכים לעשות את הכל יחד ולא כבודדים. יש שינוי גדול במכבי תל אביב. השנה החלטנו שאנחנו באים לעבוד וכמה שפחות לדבר. אנחנו רוצים להחדיר את זה לכל השחקנים ולהתמקד רק בלהיות טובים על המגרש ולהישמע להוראות של המאמן. אם נצליח ליישם את זה אתם תראו קבוצה טובה על המגרש".

קולאוטי, לוגסי ודהן צפויים לפתוח בהרכב

הצהובים קיימו הערב את האימון המסכם וסיימו למעשה את הכנותיהם לקראת המשחק. המאמן מוטי איוניר שומר את הקלפים קרוב לחזה וכמו אתמול, גם הערב, הוא לא תירגל את ההרכב הפותח באימון. לאיוניר יש מספר התלבטויות בנוגע ל-11 שיפתחו במשחק הרישמי הראשון של הצהובים העונה ועל כך גם תעיד העובדה ש-20 שחקנים זומנו להתכנסות הקבוצה בבית מלון מחר בצהריים, כאשר רק 18 מהם ירשמו בסופו של דבר בטופס המשחק.

דור מלול ועומר ורד נאבקים על חולצת המגן הימני כאשר נראה שלמלול יש עדיפות. בקישור האחורי נראה כי מקומם של רפי דהן ומשה לוגסי מובטח בקישור האחורי, כשגם גיז'רמו ישראלביץ' צפוי לפתוח. ההתלבטות של איוניר תהיה בין דור מיכה והאריס מדוניאנין, ואחד מהם ישלים את רביעיית הקישור. רוברטו קולאוטי ככל הנראה יצטרף לאלירן עטר בחוד ההתקפה, אולם איוניר יכול להפתיע ולפתוח בסופו של דבר דווקא עם מונאס דאבור שמגלה יכולת גבוהה באימונים, על חשבונו של קולאוטי. החלוץ ברק יצחקי השלים הערב אימון מלא ויהיה מחר בסגל, אולם כרגע הוא לא מתוכנן לפתוח בהרכב.

במכבי מצפים מחר לכמות קהל שתנוע בין שמונת אלפים לעשת אלפים אוהדים, כש-5,000 מנויים כבר נמכרו וכל מי שרכש מנוי קיבל כרטיס חינם למשחק מחר. בעקבות השיפוצים ביציעים 6 ו-9, הוחלט בהוראת המשטרה להגביל את מספר האוהדים ביציעים 7 ו-8 ל-1,000 בלבד בכל יציע והכרטיסים שהוצאו למכירה ליציעים אלה כבר אזלו. ממכבי נמסר כי מי שירכוש מנוי הערב או מחר ליציע 8, ישודרג ויקבל כרטיס חינם ליציע 2 או 13.

הרכב משוער, מכבי תל אביב: גיא חיימוב, דור מלול (עומר ורד), ניבאלדו, סאבו פאביצ'ביץ', יואב זיו, משה לוגסי, רפי דהן, דור מיכה (האריס מדוניאנין), גיז'רמו ישראלביץ', רוברטו קולאוטי, אלירן עטר.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

רדניק: "לא באנו לכאן בשביל הכיף"

חזאר לנקראן היא קבוצה חדשה שהוקמה רק ב-2004 ואשתקד סיימה במקום השני בליגה האזרית. הקבוצה מופיעה בפעם החמישית בתולדותיה במפעל האירופי, כשעד כה היא מעולם לא עברה סיבוב. הסגל של המאמן הרומני מירצ'ה רדניק כולל 13 זרים וביניהם אקס הצהובים אלבין בקירי האלבני, החלוץ הרומני מריוס אונופראש ששיחק אצל רוני לוי באוניראה ובן ארצו אדיראן פיץ, לשעבר ברומא.

חזאר עוכבה אתמול (שלישי) מספר שעות בכניסה לישראל, אבל המאמן רדניק ביקש משחקניו לשכוח מהתקרית ואמר להם: "תתרכזו במשחק ותראו לכולם מה אתם יודעים".

לתקשורת הישראלית אמר רדניק: "חשוב לנו להבקיע כאן ולהשאיר סיכוי למשחק השני אצלנו בבית. לא באנו לכאן בשביל הכיף. אני חסיד של כדורגל התקפי וכך נשחק. העוזרים שלי ראו אותם בהולנד, אבל יש לי הרבה אינפורמציה מהאלופה הרומנית אוצלול גלאץ, ששיחקה נגדם במחנה האימון. יש לי שחקנים עם ניסיון בנבחרות ושחקנים ששיחקו בליגת האלופות, אבל למועדון אין הרבה ניסיון באירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully