וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימן השאלה הבא: יכולתו של הראל למכור את הפועל ת"א

פרודתו של הבעלים ביקשה מבית המשפט למנות לו כונס נכסים. במקרה כזה, הראל לא יוכל להעביר את מניותיו בקבוצה לטביב

עוד יום חולף, עוד סיבוך משפטי מגיע להפועל תל אביב. לאחר שסוגיית עומר דמארי עמדה בראש סדר היום של האדומים אמש (שלישי), הפעם נדרשים מוני הראל ואלי טביב להתמודד עם הבקשה הדחופה שהגישה פרודתו של הראשון, נטלי הראל, לבית המשפט העליון. מה הקשר לקבוצת הכדורגל? ובכן, נטלי הראל דורשת, בשמה ובשם שתי בנותיה, למנות למוני הראל כונס נכסים, במה שאמור להיות הצעד הראשון בדרך להכרזתו של אחד הבעלים של הפועל תל אביב כפושט רגל (דיון בעניין ייערך בנובמבר).

חשוב לציין כי הגשת הערעור לבית המשפט העליון נעשתה לאחר שבקשה דומה נדחתה על ידי בית המשפט המחוזי, בטענה שהיו בחוסר תום לב. יתרה מכך, הבקשה של נטלי הראל כרגע היא לערעור בבית המשפט העליון, ולא ברור האם תאושר. במקביל, ובלי קשר, אמורים מוני הראל ואלי טביב להגיע לדיון נוסף בבית המשפט בשבוע הבא כדי להכריע בסוגיית הבעלות על הפועל תל אביב.

אלא שאם בית המשפט העליון יחליט לקבל את הערעור ויכריע בסופו של דבר לטובתה של נטלי הראל, הדיון המדובר בין צמד הבעלים עלול להסתבך עוד יותר. אפילו במקרה והבעלות תועבר לאלי טביב בכפוף החלטת בית המשפט, קיימת אפשרות סבירה כי מוני הראל לא יוכל למכור את חלקו בקבוצה בשל כונס הנכסים שיוטל עליו, ככל הנראה למספר חודשים ואולי אפילו עד סוף העונה.

על הדשא: 3:5 לפועל ת"א על קונקורדיה בוקרשט

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully