וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דון נלסון מועמד למינסוטה

הטימברוולבס סוף סוף פיטרו את קורט ראמביס, המאמן עם הכי הרבה נצחונות בתולדות ה-NBA עשוי לשוב לליגה ולהחליפו

אנשי מינסוטה לא קיבלו בהפתעה גמורה את פיטוריו הצפויים של קורט ראמביס אמש (שלישי). מאז סיימו הטימברוולבס עוד עונה נוראית תחת ראמביס, ברור היה כי ימיו של שחקן העבר כמאמן הראשי של הטימברוולבס ספורים. למעשה, למרות שראמביס עדיין החזיק בחוזהו במינסוטה, דאג הג'נרל מנג'ר דייויד קאן לראיין מספר מועמדים לתפקיד המאמן. אמש, סוף סוף, נגמר הרומן הלא מוצלח במיוחד בין ראמביס ומינסוטה, כאשר המאמן עזב את הקבוצה עם מאזן כולל כואב למדי של 132:32.

המועמד המוביל להחליף את ראמביס היה, כך על פי דיווחים, עוזר מאמן פורטלנד ברני ביקרסטאף. אלא שרשת ESPN צירפה הבוקר שם נוסף למירוץ, ומדובר בלא אחר מהמאמן המנצח ביותר בתולדות ה-NBA - דון נלסון. לאחר ששבר את שיאו של לני ווילקינס (1335 נצחונות, 1063 הפסדים) במהלך עונת 2009/10 החליטה גולדן סטייט להיפרד מנלסון ולמנות במקומו את עוזרו קית' סמארט, והמאמן הססגוני שבקרוב יחגוג יום הולדת 71 יצא לשנת שבתון.

אלא שכעת, מקורבים לנלסון טוענים כי הוא מעוניין לשוב לאמן, והסגל של הטימברוולבס הצעירים קוסם לו. אחת הסיבות לפיטוריו של ראמביס היו חילוקי הדעות של המאמן עם דייויד קאן, שרצה לראות סגנון משחק מהיר יותר מקבוצתו. במובן הזה, יש מעט מאוד מועמדים ראויים יותר מנלסון - אחד ממאמני הראן & גאן הגדולים בתבל.

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully