וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דון נלסון עוזב את גולדן סטייט

המאמן בן ה-70, שמחזיק בשיא הניצחונות ב-NBA, נפרד מהווריורס לאחר שהגיע להסדר עם ההנהלה. קית’ סמארט יחליפו

דון נלסון, מגדולי המאמנים ב-NBA בכל הזמנים, נפרד מגולדן סטייט ווריורס. נלי בן ה-70 מחזיק בשיא של 1,335 ניצחונות, אותם השיג ב-31 שנות אימון במילווקי, ניו יורק, דאלאס וגולדן סטייט. כשחקן זכה עם בוסטון סלטיקס בחמש אליפויות, אך כמאמן לא הצליח להוליך קבוצה לאליפות. ביממה האחרונה הושגה הסכמה בינו לבין הנהלת הווריורס כי לא ימשיכו יחדיו. לפי "יאהו" ההסכמה הושגה לאחר השווריורס הסכימו לשלם לו 6 מיליון דולר, כפי שהיה אמור לקבל בחוזהו.

רק לפני חצי שנה הודיע נלסון שהוא יחזור לעונה הנוכחית, שכנראה תהיה האחרונה שלו, אבל על פי התקשורת האמריקאית, הוא והנהלת הווריורס הגיעו להחלטה משותפת על סיום דרכו כבר עכשיו ומי שיחליף אותו יהיה אחד מעוזריו, קית' סמארט. כריס כוהאן, הבעלים הקודם של הווריוס, מכר את הקבוצה ביולי האחרון לג'וזף לאקוב ופיטר גובר, מה שככל הנראה סלל בסופו של דבר את דרכו של נלסון החוצה.

בנוסף לקביעת השיאים שלו, נלי נבחר למאמן השנה שלוש פעמים (1983, 1985, 1992) ולאחד מ-10 המאמנים הטובים בהיסטוריה של הליגה, ברשימה שנערכה ב-1996. ב-1994 עמד על הקווים של נבחרת ארצות הברית שזכתה באליפות העולם שהתקיימה בקנדה.

  • עוד באותו נושא:
  • דון נלסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully