וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד החדשה נחתה בארה"ב

בלי סקולס, בלי נאסרי, אבל עם הרבה אופטימיות, אלכס פרגוסון ושחקניו הגיעו למסע בארה"ב: "ונגר אמיץ בהתעקשות על נאסרי"

AP

וידאו: רויטרס
עריכה: טל רזניק

פרגוסון: "ההתעקשות של ונגר על נאסרי היא אמיצה"

מאמן מנצ'סטר יונייטד אלכס פרגוסון סבור שסמיר נאסרי לא יגיע לאולד טראפורד, על אף ההתעניינות של המועדון בקשר המצוין. יונייטד הגיעה לבוסטון למסעה בארה"ב, בו תשתתף בחמישה משחקים, ופרגוסון כבר חושב קדימה.

"אני לא חושב שנאסרי יגיע ליונייטד", התייחס המאמן לסגל, "זה כל מה שאני יכול להגיד. אני חושב שהוא כבר סיכם במקום אחר".

כזכור, מאמן ארסנל ארסן ונגר התעקש שנאסרי יישאר בקבוצה, והוא אכן הצטרף למסע של התותחנים למלאזיה. חוזהו של נאסרי יסתיים בשנה הבאה, וארסנל תוכל לאבד אותו בקיץ הבא כשחקן חופשי. "זו החלטה של ונגר, הוא המנג'ר", אמר פרגוסון, "אם הוא מתעקש עליה, זו החלטה אמיצה. אני לא יודע אם חברי ההנהלה שם יאהבו את זה, אבל זה אפשרי. אולי נאסרי ייאלץ להישאר".

ונגר הביע אתמול את רצונו הגדול לראות את ססק פברגאס נשאר בארסנל: "הוא עדיין המנהיג של הקבוצה. בשנה שעברה אנשים פקפקו במחויבות שלו, אבל אני מעולם לא פקפקתי. אנחנו רוצים אותו איתנו, וזו לא שאלה של כסף".

ונגר הוסיף ש"אם ארסנל תצליח לשמור על נאסרי ועל פברגאס הקיץ, זו תהיה הצהרת כוונות לגבי המטרות שלנו והיומרות שלנו לעונה הבאה".

* באנגליה מדווחים כי ווסלי סניידר סגור במנצ'סטר יונייטד, והוא צפוי להרוויח כמו ווין רוני, שכר של 220 אלף ליש"ט לשבוע. אינטר תקבל עבור המכירה 35 מיליון ליש"ט. גורם באינטר טוען: "סניידר כבר דיבר עם חברו לנבחרת הולנד, נייג'ל דה יונג שמשחק בסיטי, ושאל אותו לגבי מגורים במנצ'סטר. העסקה כבר סגורה".

ארסנל הודיעה רשמית: ז'רביניו חתם בקבוצה

גם ליברפול מבטיחה לאוהדיה שהיא תתחזק

מכה לצ'לסי: מייקל אסיין ייעדר חצי שנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully