וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קני דלגליש: "מקווה שנרכוש שחקנים נוספים"

מנג'ר ליברפול לא מסתפק באדם והנדרסון: "מרוצים, אך רוצים להתחזק בעוד עמדות". על ג'רארד: "יהיה כשיר לפתיחת העונה"

ליברפול התחזקה מאוד בחודשים האחרונים. אחרי שלואיס סוארס ואנדי קארול הצטרפו אליה בינואר, במקום פרננדו טורס שעזב לצ'לסי, רכשו המייטי רדס בחלון הההעברות הנוכחי גם את צ'רלי אדם וג'ורדן הנדרסון. למרות מתיחת הפנים, מנג'ר הקבוצה קני דלגליש נחוש להמשיך להתחזק, כששם שעלה בימים האחרונים הוא סטיוארט דאונינג מאסטון וילה.

"אנחנו מרוצים מאוד מההעברות שעשינו עד כה", אמר המנג'ר הסקוטי, "אני מקווה שנעשה עוד דברים לפני שחלון ההעברות ייסגר, אבל אני לא מתכוון לנקוב בשמות של שחקנים כי זה חוסר כבוד. אנחנו מחפשים להביא שחקנים חדשים בכמה עמדות, מה שאומר שנצפה מחלק משחקנינו גם לעזוב. זה הכדורגל, אבל יש עדיין זמן עד שנגיע לשם ונראה מה אפשר לעשות".

אדם כבר הגיע למחנה האימונים של ליברפול במזרח הרחוק, אבל הנדרסון נותר בבית לאחר ששיחק ביורו לנבחרות צעירות, שנערך מוקדם יותר הקיץ בדנמרק. שני שחקנים נוספים שנותרו מחוץ למחנה האימונים הם סטיבן ג'רארד ופפה ריינה, אבל הם אמורים להיות כשירים לחלוטין עד לפתיחת העונה. "סטיבן פצוע כרגע ולכן הוא לא איתנו", אמר דלגליש, "הוא הצליח להתאושש מהפציעה שלו בצורה פנטסטית לקראת סוף העונה. הוא צריך להתגבר על עוד כמה מכשולים קטנים כדי להיות כשיר לפתיחת העונה".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully