וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: מורן רוט צפוי להאריך את חוזהו

12.7.2011 / 11:08

פנייתו של פיני גרשון לרכז חולוניה אשתקד צפויה להענות בחיוב, למרות המסר של מכבי תל אביב לשחקן לחכות להתפתחויות

מורן רוט צפוי לסכם את תנאיו בהפועל חולון לשנתיים נוספות בימים הקרובים. רוט קיבל פנייה מפיני גרשון עוד לפני החלטתו לתמוך בקבוצה, ובמקביל הוגשו לו הצעות מברק נתניה, מכבי חיפה, גלבוע/גליל ומכבי ראשון לציון, אך האופציה שהייתה עדיפה עבורו מאשר חולון הייתה מכבי תל אביב, שמחכה לפתרון לסוגיית יותם הלפרין ותשלומי המס.

בימים האחרונים הבינו רוט ומקורביו כי מכבי תל אביב תעדיף את יוגב אוחיון במידה שהלפרין לא יוכל להגיע לקבוצה, על אף המסר שהועבר לרוט לחכות עם החתימה בקבוצה אחרת. רוט, אם כך, צפוי להשיב בחיוב לפניית חולון כבר בימים הקרובים. אופציה אחרת שרוט עדיין שוקל היא יציאה לאירופה, אך עד כה לא הוגשה הצעה אטרקטיבית מספיק בשביל הרכז.

רוט החל את הקריירה במחלקת הנוער של אשדוד ועבר משם לנוער של מכבי תל אביב. מרגע שסיים את קריירת הנוער שלו הוא התגלגל בבארי, אשדוד ורמלה מהלאומית, ומשם התקדם לליגת העל. התחנה הראשונה שלו בליגת העל הייתה בעונת 2004/05 ברמת השרון, בה 6.7 הנקודות שלו בצירוף ל-2.8 אסיסטים זיכו אותו בתואר תגלית העונה.

אחרי העונה המוצלחת ברמת השרון, התקדם רוט לעונה עוד יותר מוצלחת במדי ראשון לציון, שהסתיימה בפיינל פור וב-8.6 נקודות ו-2.6 אסיסטים. את 2006/7 רוט כנראה לא זוכר כל כך לטובה: הוא התחיל את העונה במדי הגליל, אך תקרית מוזרה בינו לבין הקבוצה גרמה לכך שהוא הועזב ונאלץ לחתום במדי רמת גן ולסיים שם עונה אישית לא הכי מוצלחת.

את הפריצה הבאמת גדולה שלו עשה רוט בעונה שלאחר מכן. למרות העונה הקודמת שלא הייתה טובה, הימר עליו מיקי דורסמן לקראת עונת 2007/8, והאחרון, ביחד עם חבריו לקבוצה, החזיר לו עם 10 נקודות למשחק ואליפות ראשונה לחולון. אחרי האליפות חתם הרכז על חוזה לשנתיים בירושלים והגיע עם המון ציפיות. רוט סיים את העונה האחרונה עם 8.6 נקודות ו-4.6 אסיסטים, אך ירושלים נחנקה ברגעים האחרונים ולא הביאה שום תואר הביתה. בעונת 2009/10 המשיך רוט בנדודים במדי עירוני אשקלון ורשם 12.2 נקודות ו-5 אסיסטים למשחק. העונה חזר להפועל חולון ורשם במדיה 13.5 נקודות, 5.9 אסיסטים ו-2.9 ריבאונדים בממוצע למשחק.

הפועל חולון: פיני גרשון הסכים לשמש כראש קבוצת הניהול
ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully