וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: איתי שכטר חתם בקייזרסלאוטרן

הקבוצה הגרמנית הודיעה על החתמתו של החלוץ ל-4 שנים. המאמן קורץ מרוצה: "יש לו פוטנציאל, יכול להוביל את הקבוצה"

זהו, עכשיו אפשר כבר לברך על המוגמר. אחרי חודשים ארוכים של מו"מ וכמה שבועות של מחנה אימונים עם הקבוצה, עסקת העברתו של איתי שכטר לקייזרסלאוטרן סוף סוף הושלמה היום (שני). הקבוצה הגרמנית הודיעה באופן רשמי כי החלוץ הישראלי חתם בקבוצה לארבע שנים. בכך הגיע לסיומו

החלוץ הישראלי בן ה-24 ימלא את מקומו של סרג'אן לאקיץ', שעבר לוולפסבורג בקיץ האחרון. "אנחנו מאושרים שסוף סוף הצלחנו להשלים את רכישתו של איתי שכטר", אמר מאמן הקבוצה מרקו קורץ, "יש לו פוטנציאל עצום, פוטנציאל להיות שחקן מוביל. אנחנו חייבים לתת לו זמן על מנת להתאושש פיזית מהפציעה שעבר ולעשות התאמות פיזיות לרמה הזו".

היו"ר סטפן קונץ הוסיף: "אנחנו מאושרים שאחרי מגעים ארוכים הגענו לסיכום עם הפועל תל אביב. איתי שכטר הוא שחקן שרצינו שיחד עם איכויות המשחק שלו, מביא ניסיון בינלאומי עשיר והרבה אופי. הוא כל הזמן האמין במעבר אלינו ופתח מצוין את ההכנות עם הקבוצה".

כזכור, שכטר רשם 45 דקות ב-0:3 של קייזרסלאוטרן על FSV איינדהובן בשבת האחרונה. זאת יומיים בלבד לאחר שבעלי הפועל תל אביב אלי טביב התרצה והסכים להשלים את העסקה מול השדים האדומים, על פיה תקבל הפועל סכום של כ-2.5 מיליון יורו בשני תשלומים ו-20 אחוז נוספים ממכירה עתידית של חלוץ נבחרת ישראל. שכטר עצמו כתב בעמוד הפייסבוק שלו באותו היום: "אני מרגיש חופשי סוף סוף. תודה רבה לכולם על התמיכה".

שכטר, שגדל בהפועל נצרת עילית, עבר גם במכבי נתניה וכבש 26 שערי ליגה ב-45 הופעות בהפועל תל אביב בשנתיים האחרונות, מתחיל את הקריירה האירופית שלו בקבוצה שסיימה אשתקד במקום השביעי בבונדסליגה. יחד איתו ישחק כמובן גילי ורמוט שחתם גם הוא לארבע שנים, אך עדיין לא שיחק מאחר והוא מתאושש מפציעה.

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully