וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקסיקו זכתה באליפות העולם עד גיל 17

המקסיקנים גברו 0:2 על אורוגוואי בגמר במקסיקו סיטי, והשלימו חודש סוער לנבחרות הכדורגל. גרמניה שלישית עם 3:4 על ברזיל

נבחרת מקסיקו זכתה הלילה (שני) באליפות העולם עד גיל 17, לאחר שגברה בגמר 0:2 על אורוגוואי באצטדיון הגדוש והנרגש במקסיקו סיטי. זו הפעם השנייה שהמקסיקנים זוכים בטורניר לנבחרות הנוער, לאחר שניצחו בו גם ב-2005 בטורניר שנערך בפרו. בדקה ה-31 אנטונו בריסנו כבש ראשון לנבחרת המארחת, וממש לפני הסיום ג'ובאני קסיאס קבע את תוצאת המשחק ונתן את האות לחגיגות.

הכדורגל המקסיקני עבר לאחרונה תקופה סוערת. אחרי שהנבחרת הבוגרת זכתה בגביע הזהב (אליפות מרכז אמריקה) עם ניצחון ענק על ארה"ב, אחרי ששורה ארוכה של שחקנים הושעו בגלל פרשיות סמים וביקור אצל נערות ליווי, אחרי שהנבחרת הצעירה לא מרשימה במיוחד בקופה אמריקה - הגיע הטורניר המצוין הזה, שהזכיר איזה עתיד מבטיח (והווה לא פחות) יש לאימפריית הכדורגל המקסיקנית.

במשחק על המקום השלישי ניצחה גרמניה 3:4 את ברזיל, במשחק מצוין בו הברזילאים כבר הוליכו 1:3.

נשים: ארה"ב עלתה בדרמה לחצי הגמר

גם במונדיאל הנשים שנערך בגרמניה נרשמו אתמול לא מעט דרמות במשחקי רבע הגמר. במשחק המסקרן מכולם גברה ארה"ב על ברזיל 3:5 בפנדלים, אחרי 2:2 בסיום 120 דקות. אייסי וומבאך קבעה את השוויון לאמריקאיות בדקה ה-122 בנגיחה דרמטית, במשחק שכלל לא מעט רגעי שיא.

ארה"ב עלתה ליתרון כבר בדקה השנייה, אבל מרתה השוותה בפנדל בדקה ה-62 אחרי שערורייה קטנה: השוערת של ארה"ב, הופ סולו, כבר עצרה את הפנדל, אבל השופטת הצביעה משום מה על בעיטה חוזרת. בשלב הזה ארה"ב הייתה כבר בעשר שחקניות, ועם פתיחת ההארכה מרתה קבעה 1:2 לברזילאיות, אבל כאמור, שניות לפני סיום ההארכה ארה"ב השוותה ל-2:2. בפנדלים הייתה זאת שוב השוערת האמריקאית שבלטה ושלחה את ארה"ב לחצי הגמר.

בחצי הגמר ארה"ב תפגוש את צרפת ביום רביעי, אחרי שהצרפתיות גברו על אנגליה בפנדלים 3:4 0אחרי 1:1 בתום 120 דקות). בחצי הגמר השני תפגוש שבדיה המצוינת את יפן המפתיעה, שהדהימה את גרמניה המארחת ברבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully