וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה 2011: צ'ילה ואורוגוואי נפרדו ב-1:1

שער שוויון נהדר של אלכסיס סאנצ'ס אמור להספיק לצ'יליאנים בדרך לרבע הגמר, אורוגוואי בלחץ. 0:1 לפרו על מקסיקו

הכדורגל הדרום אמריקאי, כהרגלו, לא יכול לשמור על הסדר. אחרי שארגנטינה ויתר נבחרות בית א' סיימו את המחזור השני, ציפינו שיגיע תורו של בית ב', אלא שברזיל התבקשה להמתין יום נוסף והלילה (בין שישי לשבת) התקיימו שני משחקי בית ג'. צ'ילה יכלה להבטיח את עלייתה לרבע הגמר בעזרת ניצחון על אורוגוואי, אבל גם הנקודה שהשיגה ב-1:1 אמורה להספיק. האורוגוואים בלחץ, עם שתי נקודות בלבד ובמקום השלישי בבית ג', בעקבות ניצחונה הדרמטי של פרו 0:1 על מקסיקו. לפרו, כמו לצ'ילה, ארבע נקודות, כשהשתיים תפגשנה במחזור הסיום של הבית, בעוד אורוגוואי תשחק מול מקסיקו.

קופה אמריקה 2011: כל הכתבות והדיווחים

אלכסיס סאנצ'ז שחקן נבחרת צ'ילה. Ricardo Mazalan, AP
נתן טעימה. סאנצ'ס/AP, Ricardo Mazalan

אורוגוואי - צ'ילה 1:1

שתיים מהנבחרות היותר מסקרנות בטורניר נפגשו באצטדיון מלבינאס במנדוסה, כאשר אורוגוואי לא ניצחה את יריבתה מאז מוקדמות המונדיאל ב-2003 ותצטרך להמתין עוד קצת כדי לקטוע את הרצף. הצ'רואס כבר הוליכו, אבל נכנעו להברקה אחת של אלכסיס סאנצ'ס (כבש גם במשחק הידידות האחרון בין הנבחרות, בו צ'ילה ניצחה 0:2) ויצאו עם נקודה אחת בלבד, ששולחת אותם למשחק של להיות או לחדול מול מקסיקו. צ'ילה תהיה קרוב לוודאי ברבע הגמר.

אחרי מחצית ראשונה מאכזבת היה זה אלברו פריירה, אחד משני השינויים שערך אוסקר טבארס בהרכב, שנהנה ממסירת רוחב טובה של לואיס סוארס, הסתובב ובעט בשמאל אל הרשת של קלאודיו בראבו בדקה ה-53. אלא שהתשובה של צ'ילה הגיעה 11 דקות לאחר מכן, מכיוונו של ילד הפלא אלכסיס סאנצ'ס, שסיים התקפה נהדרת עם בעיטה חדה בימין לפינה של פרננדו מוסלרה. שער ראשון בטורניר לאחד השחקנים המבוקשים באירופה - שער שצפוי לעלות את צ'ילה לרבע הגמר.

הצ'יליאנים שלטו ב-20 הדקות האחרונות ולא היו רחוקים מניצחון, אבל מוסלרה מנע מהם לכבוש והציל לאורוגוואי נקודה שאולי תסייע לה לעלות בעזרת ניצחון על מקסיקו במחזור הסיום.

פרו - מקסיקו 0:1

במשחק השני של בית ב', גם הוא במנדוסה רק לעיני אצטדיון כמעט שומם לאחר שמרבית הצופים נטשו בסיום המשחק המעניין יותר, קיוותה הנבחרת המקסיקנית הצעירה להשיג לפחות נקודה ראשונה. למרות יכולת נהדרת של לואיס מיצ'ל בין הקורות והרבה מזל, נכנעה בסופו של דבר מקסיקו לפרו העדיפה, שכעת נמצאת בעמדה נהדרת להעפלה לרבע הגמר. הזיכרונות מאותו משחק ידידות לפני שלוש שנים, בו מקסיקו הביסה 0:4 את פרו, נשכחו כלא היו.

המחצית הראשונה לא התעלתה לרמה הגבוהה, אבל בשנייה פרו הייתה צריכה להרעיד את הרשת מספר פעמים. פאולו גררו החמיץ פעמיים בנגיחות, חואן ורגאס הנפלא נעצר בקורה ולאחר מכן סובב כדור חופשי למשקוף, ומי'צל נעל את השער המקסיקני.

ג'ובאני דוס סנטוס יכול היה להפתיע בדקה ה-79, אבל החמיץ מול ראול פרננדס ושילם את המחיר יחד עם נבחרתו בחלוף ארבע דקות. דווקא גררו, המחמיצן הראשי של פרו, היה במקום כדי להרשית מקרוב בדקה ה-83 ולחגוג את השני שלו בטורניר. פרו בדרך הנכונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully