וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו באטיסטה מבין את האוהדים ששרקו בוז

מאמן האלביסלסטה התייחס לתגובת האוהדים אחרי התיקו 0:0 של ארגנטינה נגד קולומביה: "לא אוהבים את זה אבל זה מובן"

כל החדשות בנוגע לקופה אמריקה 2011


מאמנה של נבחרת ארגנטינה סרחיו באטיסטה הודה אחרי המשחק שהוא מבין את האוהדים ששרקו בוז לשחקני הנבחרת, כשזו ירדה מהמגרש בסנטה פה אחרי התיקו 0:0 נגד קולומביה במשחק השני שלה בשלב הבתים בקופה אמריקה.

"האוהדים באו לראות את הנבחרת מנצחת. אנחנו לא ממש אוהבים את זה שהם שרקו לנו בוז, אבל זה מובן", אמר באטיסטה במסיבת העיתונאים אחרי המשחק. מי שעומד במרכז הביקורת הוא, כמובן, הכוכב הגדול ליאונל מסי, שגם במשחק הזה לא היה חלש מאוד אבל גם לא עשה את מה שציפו ממנו: להוביל את האלביסלסטה, במיוחד כשהם מארחים את הטורניר. באטיסטה התייחס לעניין של מספר 10 ואמר: "הם סגרו את המרחב של מסי בצורה מצוינת. הדברים לא הלכו כמו שהוא ציפה שילכו, וזו מחמאה ליריבה שלנו".

המצב של ארגנטינה כרגע אינו פשוט, מפני שהפסד או תיקו במשחק הבא נגד קוסטה ריקה, עלול לעלות להם במקומם בשלב רבע הגמר. באטיסטה לא נשמע לחוץ מהמצב: "המשחק הבא שלנו, נגד קוסטה ריקה, הוא כמו גמר, אבל אם אנחנו מנצחים זה אומר שנעלה בקלות. הדבר הכי חשוב זה לשחק בצורה רגועה".

חלוץ האלביסלסטה קרלוס טבס, דיבר גם הוא אחרי המשחק ואמר והתייחס ליריבה: "קולומביה הייתה יריבה טובה, הם ידעו איך לשמור אותנו כמו שצריך".

בלמה של קולומביה מריו ייפס טען שנבחרתו הייתה הטובה יותר במשחק: "שיחקנו טוב והיו לנו מספיק מצבים כדי לנצח את המשחק, וזה די ברור מהעובדה שאיש המשחק היה שוער ארגנטינה".

מאמן קולומביה הרנן דריו גומס הסכים עם יפס: "זו הייתה הופעה טובה שלנו, ואפשר להגיד שאנחנו בונים את עצמנו לקראת מוקדמות מונדיאל 2014". גומס גם הוסיף ש"ארגנטינה היא נבחרת איכותית עם סיכוי טוב לזכות בקופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully