וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה רוצה את מסי של ברצלונה

הלחץ בארגנטינה על הנבחרת רק גובר, המאמן סרחיו באטיסטה מחפש פתרון ליכולת של ליאו מסי: "הוא חייב לשחק רק למעלה"

ארגנטינה בלחץ. אחרי ה-1:1 המאכזב מול בוליביה בפתיחת הקופה אמריקה, מארחת הטורניר מתכוננת למשחק הבא, מול קולומביה בסנטה פה בלילה שבין רביעי לחמישי, והאוהדים המקומיים מתקשים להירגע.

מירב הביקורת, כמובן, היא על לאו מסי. מסי לא היה רע במשחק מול בוליביה, אבל הציפיות החולניות ממנו דורשות מעט יותר. אוהדי ארגנטינה מתקשים להבין למה מסי לא מציג בנבחרת את היכולת שהוא מציג בברצלונה, והמאמן סרחיו באטיסטה מתכוון לעשות שינוי בתפקידו של הכוכב, ולהציב אותו בעמדה התקפית יותר.

מול בוליביה ארגנטינה שיחקה עם קרלוס טבס, אסקיאל לאבצי ומסי מקדימה, ולא הצליחה להרשים. מי שכבש היה דווקא סרחיו אגוארו, שעלה מהספסל, אבל באטיסטה טוען שהוא יעשה רק שינוי אחד בהרכב, והוא לא יהיה בחלק הקדמי. פבלו סבאלטה יחליף את מרקוס רוחו בצד ימין של ההגנה, כשחאבייר סאנטי יעבור לאגף השמאלי.

"אני רוצה לשמור על הקבוצה שלי יציבה", אמר המאמן, שמנסה לשמור על קור רוח מול ההיבטריה של התקשורת המקומית, "אני לא אוהב לעשות שינויים בהרכב ממשחק למשחק. אנחנו ניתן לחלוצים שלנו הזדמנות נוספת. אגוארו בכושר מצוין, אבל בינתיים הוא יחכה על הספסל. במשחק הבא נשמור על אותו הרכב, ואחר כך נראה. במשחק הקודם היינו לחוצים מדי להשיג את הניצחון, שיחקנו בחוסר סדר והנענו את הכדור יותר מדי".

המאמן אישר שהוא דיבר עם מסי אחרי המשחק, והסביר לו שהוא חייב להיות יותר מקדימה כדי להיות יותר אפקטיבי. "ראיתי את ליאונל יותר מדי בחצי הלא נכון של המגרש", אמר בטיסטה, "וזה לא יכול לקרות. הוא חייב לשחק ברבע העליון של המגרש, אסור שיהיו קשרים לפני מסי".

בנוגע למצב הרוח של מסי, אמר באטיסטה: "הוא היה שקט אחרי המשחק, אבל נחוש מאוד לתקן את הרושם. הוא מאוכזב מעט, אבל גם כועס, ובעיקר נלהב מאוד לשנות את הרושם ומלא ביטחון להמשך".

כזכור, אתמול נשיא ההתאחדות הארגנטינאית טען ש"מסי אף פעם לא משחק רע, צריך להאשים רק את אלה שמסביבו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully