וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיות המשחקים בטורקיה: עזיז יילדרים הוכנס לכלא

לאחר שעבר בדיקות בבית החולים, נשיא פנרחבצ'ה, העומד במרכזה של השערורייה שמסעירה את המדינה, הושלך למעצר

פרשת הטיית המשחקים בטורקיה ממשיכה להסתעף, כאשר היום (ראשון) נודע בית המשפט שלח את נשיא פנרבחצ'ה עזיז יילדרים לבית הכלא בחשד להטיות משחקים, כך דווח בטלוויזיה הטורקית. עוד עולה מהדיווח כי אם הנשיא יימצא אשם, עלולות להינקט סנקציות נגדו ונגד מועדונו, אחד ממועדוני הפאר באיסטנבול ובטורקיה בכלל. פנר עלולה לאבד את התואר וכן להיענש בהדחה מאירופה והורדת ליגה.

בכך, מצטרף יילדרים ל-25 אנשים נוספים, שלושה מתוכם מפנר, שנעצרו ונחקרו בחשד להטיית 19 משחקים בטורקיה, באחת הפרשיות הגדולות והמורכבות בהיסטוריית הכדורגל הטורקי, עליה אמר ראש הממשלה טאיפ ארדואן כי היא הכתימה את התדמית של טורקיה. על פי העולה מהדיווחים בטורקיה, יילדרים נחשד כי שיחד שחקני קבוצות יריבות כדי שלא יתאמצו.

יילדרים נלקח לטיפול רפואי בבית חולים ביום שישי לאחר שחש ברע, כנראה בעקבות דרישת התובע להשליכו למאסר, כאשר היום נמשכה החקירה של האיש החזק במועדון מאיסטנבול. עקב הכאוס השורר בענף, תחילתה של העונה הבאה בליגה, בעוד כחודש, לוט בערפל כרגע.

אופ"א הציבה דד-ליין עד ה-15 ביולי לקבוצות הטורקיות באשר להשתתפותן במפעלים האירופיים. אם פנרבחצ'ה לא תוכל להתייצב למשחקיה בליגת האלופות, מי שתיטול את מקומה תהיה טרבזונספור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully