וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן אסיקיסרייספור ועוזרו נכנסו לכלא

פרשת הטיית המשחקים בטורקיה: 15 מואשמים נוספים, בהם סגן נשיא פנרבחצ'ה מוסטורוגלו, המאמן אויגון ועוזרו קאראן

ברביעי שבעה נכנסו לכלא בפרשת הטיית המשחקים בטורקיה

אם בישראל בעיקר עוסקים בחשדות בהטיית משחקים, בטורקיה לא ממתינים יותר מדי. אחרי שאתמול (רביעי) לא פחות משבעה בני אדם הורשעו והוכנסו לכלא, היום מצטרפים אליהם 15 אנשים נוספים. בין הבולטים ברשימה נמצאים בכירים בפנרבחצ'ה, סיבאספור ואסיקיסרייספור.

ההתפתחויות הללו מגיעות כחודש לפני תחילת העונה בטורקיה, ובהתאחדות המקומית לכדורגל הודיעו כבר כי הם מצפים לפעולות מהירות בתגובה לחשדות מבלי להמתין לתוצאות סופיות של החקירה. כעת כאמור נכלאו סגן נשיא פנרבחצ'ה סחיפ מוסטורוגלו, ואילהאן אקסיוגלו, מבכירי הנהלת הקבוצה. גם המנג'ר של אסיקיסרייספור, בולנט אויגון, עוזרו ושחקן העבר של הקבוצה, אומיט קאראן, ונשיאה של סיבאספור, מכנון אודיקמאז, נכלאו.

מנגד, בית המשפט החליט לשחרר חמישה מהחשודים. מי שנמצא בלב הפרשה הוא נשיאה של פנרבחצ'ה, עזיז יילדרים, שעל פי הדיווחים בעיתונות נחשד כי שיחד שחקני הקבוצות היריבות כדי שלא יתאמצו. יילדרים עדיין נמצא בבית החולים אחרי שעבר בדיקת קרדיולוגיה. יילדרים אמור לעבור תשאול מקיף ברגע שישתחרר מבית החולים.

כידוע, במרכזה של הפרשה נמצאת האלופה פנרבחצ'ה, שהכריעה את האליפות במחזור האחרון בזכות ניצחון 3:4 על סיבאספור. פנר ניצחה ב-16 מתוך 17 משחקי הליגה שלה בחלק האחרון של העונה, ובסופו של דבר היא הקדימה את טרבזונספור בזכות הפרש שערים עדיף. פנרבחצ'ה עלולה לאבד את התואר, כפי שקרה עם יובנטוס לפני מספר שנים בפרשת הקלצ'יופולי, והיא אף עשויה להיענש בהדחה מאירופה והורדת ליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully