וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבעה מעורבים בפרשת השחיתות בטורקיה נכנסו לכלא

ההתאחדות הטורקית מצפה לפעולות מהירות, יילדרים בבית חולים. ארדואן: "החקירה מכתימה אותנו בקהילה הבינלאומית"

בית המשפט בטורקיה שלח היום (רביעי) לא פחות משבעה אנשים לכלא כחלק מהחשדות לפרשת השחיתות בטורקיה שבמהלכה נבדקת מעורבותה של פנרבחצ'ה, שזכתה באליפות הדרמטית בזכות הניצחון 3:4 על סיבאספור. בין הנכלאים נמצא יושב ראש קבוצת דיארבקירספור וגירסונספור, שהורשע ויישב בכלא באיסטנבול.

המשטרה עצרה 61 עצורים בפרשה, ביניהם נשיאה של פנרבחצ'ה עזיז יילדרים, כשהפרשה עצמה התפוצצה חודש בלבד לפני תחילת העונה בטורקיה. היום תושאלו 25 חשודים נוספים, ביניהם שני חברי הנהלה של פנרבחצ'ה, שני שחקנים של הקבוצה ויושב ראש סיבאספור. ההתאחדות הטורקית הודיעה ביום שלישי שדרושה פעילה מהירה כדי למצות את החשדות וזאת עוד לפני קבלת תוצאות החקירה.

"בואו לא נביא למצב שנוכתם בקהילה הבינלאומית", ביקש ראש ממשלת טורקיה, טאיפ ארדואן, שנחשב לאוהד של פנרבחצ'ה, במסיבת עיתונאים שבה הכריז על הקבינט החדש שלו. "למעשה החקירה הנוכחית כבר מכתימה אותנו. יש לנקות את החשדות באופן מיידי".

כבר עכשיו ברור שאם החקירה תגלה כי משחקים בטורקיה הוטו, פנרבחצ'ה וטרבזונספור שהעפילו למוקדמות ליגת האלופות, עשויות להיות מודחות מהמפעל, לספוג עונש ירידת ליגה ולהיקנס בעשרות מיליוני דולרים. בינתיים יילדרים עצמו אושפז היום בשל בעיות בליבו. בין החשדות הבולטים של המשטרה עלתה האפשרות שחלוץ קיבל כסף כדי לא להבקיע, שוער קיבל שוחד כדי לספוג ומועדון ספציפי ביקש שיבוץ שופט למשחק דרבי מפתח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully