וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "כיף פה, אבל לא יודע אם אהיה בהרכב"

פאלרמו ניצחה 0:18, זהבי הבקיע שלושער, הנשיא: "הוא מתחיל להראות מה הוא שווה". 0:1 לרוני לוי וסטיאווה מול בורסאספור

פאלרמו, קבוצתו של ערן זהבי, שיחקה היום משחק אימון נגד ואל ונוסטה מהליגות הנמוכות באיטליה, וניצחה בתוצאה הלא שיגרתית 0:18. זהבי, ששיחק במחצית הראשונה, לא נתן לעובדה הזו להפריע לו והבקיע שלושער, כאשר יחד איתו ברשימת הכובשים ב-45 הדקות הראשונות נמצאים פבריציו מיקולי עם ארבעה שערים ומיגליאצ'יו וגונזלס עם שער אחד כל אחד. אחרי 0:9 במחצית, החליף מאמנה של פאלרמו סטפניו פיולי את כל ההרכב, ותשעת השערים הנוספים התחלקו בין פינילה (שלושער), נוצ'רינו, איליצ'יץ', בובו וגויאן.

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

נשיא פאלרמו, מאוריציו זמפריני, דיבר אחרי המשחק על הקשר הישראלי: "זהבי הפתעה? אולי עבורכם העיתונאים, אבל אני כבר הכרתי אותו. הוא מתחיל להראות מה הוא שווה, יש לו הרבה טכניקה אבל גם בעיטה טובה" זמפריני גם השווה בין זהבי וכוכב הקבוצה, חביאר פסטורה: "חביאר הוא עושה משחק בעוד שלזהבי יש סיומת מצוינת. פסטורה הוא שחקן מצוין, אבל גם איליצ'יץ' וגם זהבי, וכל אחד מהם יכול לעשות את ההבדל במועדון כמו פאלרמו".

לתוכנית הבוקר של גלי צה"ל סיפר זהבי: "כיף פה מאוד, עובדים קשה. האינטנסיביות הרבה יותר גבוהה, עובדים קשה מאוד על כוח. הטקטיקה שונה, ההתייחסות לכדורגל הרבה יותר מקצועית, הרבה יותר כיף לבוא לפה לאימון. אתה יודע שאתה בא לעבוד.

"אי אפשר לדעת אם אהיה בהרכב", הודה זהבי, "אבל המאמן מדבר איתי הרבה, ולפי מה שאני מבין הוא כן בונה עליי. כשאתה יוצא לאירופה, אתה לוקח בחשבון שאתה יכול להיות על הספסל, במיוחד בליגה כל כך גדולה ובקבוצה כל כך גדולה, אבל תמיד צריך לחשוב חיובי כדי להוכיח שאתה ראוי להיכלל ב-11 הראשונים".

זהבי הוצג רק לפני יומיים בפאלרמו במסיבת עיתונאים וסיפר על עצמו אז: "אני שחקן שאוהב להבקיע הרבה שערים ואני גם אוהב לבשל", המשיך זהבי לספר על עצמו. "אני רץ הרבה במגרש ועושה מה שהמאמן מבקש על הצד הטוב ביותר. אני אוהב לשחק מתחת לחלוץ, אבל אם המאמן יבקש ממני, אשחק גם בתפקידים אחרים". זהבי הוסיף ש:"הגעתי לפאלרמו, אני רוצה לשחק ולהישאר כאן תקופה, אחר כך, כמו כל שחקן צעיר, נראה מה יקרה. היו לי הצעות, אבל כששמעתי שפאלרמו רוצה החלטתי מיד להגיע כי זה מועדון חשוב. ספורטינג ליסבון הציעו לי חוזה טוב, יכולתי להרוויח שם יותר, אבל החלטתי להגיע לפאלרמו".

*סטיאווה בוקרשט אותה מאמן רוני לוי, ניצחה היום במשחק אימון את בורסאספור הטורקית בתוצאה 0:1. את השער היחיד במשחק הבקיע אריק קוסמין.

(עדכן ראשון: 21:02)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully