וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי: "רוצה להוכיח שישראלים יכולים להצליח באיטליה"

הקשר הוצג רשמית בפאלרמו דיבר על המטרות וטען: "לא יודע אם אעמוד בכל הציפיות, אבל שמח שרואים בי פוטנציאל גדול"

במסגרת סבב מסיבות עיתונאים עם שחקני הרכש, הציגה היום (שבת) פאלרמו את ערן זהבי, שילבש את החולצה מספר 7 בוורוד. בפתיחת דבריו התייחס זהבי לשער המספרת המפורסם שכבש במדי הפועל תל אביב מול ליון לאחר ששמע כי הסרטון הפך ללהיט בקרב אוהדי פאלרמו: "אני שמח לשמוע על כך ומקווה לכבוש שער דומה בפאלרמו ולהבקיע הרבה שערים. כמה שערים אבקיע באיטליה? אני מקווה שכמה שיותר, אבל קודם חשוב לי לשחק כמה שאפשר. לא משנה לי כמה אבקיע, כי אני מסוגל לתרום גם הרבה בישולים.

ערן זהבי הרשים באימון הבכורה בפאלרמו

מי יהיה השגריר המוצלח ביותר של הפועל תל אביב

ערן זהבי מוצג רשמית כשחקן פאלרמו במסיבת עיתונאים. Tullio M. Puglia, GettyImages
"האימונים שונים מישראל". זהבי/GettyImages, Tullio M. Puglia

"אני שחקן שאוהב להבקיע הרבה שערים ואני גם אוהב לבשל", המשיך זהבי לספר על עצמו. "אני רץ הרבה במגרש ועושה מה שהמאמן מבקש על הצד הטוב ביותר. אני אוהב לשחק מתחת לחלוץ, אבל אם המאמן יבקש ממני, אשחק גם בתפקידים אחרים".

על התחושות לאחר מספר ימי אימונים בקבוצתו החדשה: "אני מרגיש טוב מאוד. האימונים קשים וקצת שונים מישראל, אבל אני אוהב לעבוד. אם מי התחברתי? אני מסתדר מצוין ולא מרגיש שהתחברתי למישהו ספציפי. כולם מדברים איתי ובמיוחד יסמין קורטיץ' שאיתי בחדר ודובר אנגלית. הוא מסביר לי מה לעשות כשאני לא מבין".

על המטרות לעתיד אמר: "הגעתי לפאלרמו, אני רוצה לשחק ולהישאר כאן תקופה, אחר כך, כמו כל שחקן צעיר, נראה מה יקרה. היו לי הצעות, אבל כששמעתי שפאלרמו רוצה החלטתי מיד להגיע כי זה מועדון חשוב. ספורטינג ליסבון הציעו לי חוזה טוב, יכולתי להרוויח שם יותר, אבל החלטתי להגיע לפאלרמו".

על עצם ההגעה לאיטליה סיפר הקשר: "דיברתי עם טל בנין והוא אמר לי דברים נפלאים על איטליה. הוא אמר רק דברים חיוביים על הקבוצות והשחקנים. עד עכשיו, כולם קיבלו אותי בצורה נפלאה. אני מאוד שמח להיות. גזענות? לא נתקלתי ואני לא יכול לדבר על זה".

זהבי נשאל האם הוא רואה עצמו כשגריר של הכדורגל הישראלי וענה: "כן, אני רוצה להצליח לא רק בשבילי, אלא בשביל הכדורגל הישראלי. אני רוצה להוכיח שישראלים יכולים להצליח באיטליה ולהוכיח לאיטלקים למה ישראלים מסוגלים".

לסיכום, הקשר נשאל שוב ושוב לדבריו של הנשיא מאוריציו זמפאריני שהשווה אותו לאנטוניו קסאנו וחאבייר פאסטורה: "כשמשווים אותך לשחקן בסדר גודל כזה (קסאנו), זה דבר מצוין. יש לנו תכונות דומות, אבל אנחנו שחקנים מסוגים שונים. פאסטורה שחקן גדול וטוב ממני וזמפאריני הציב לי רף גבוה. אני לא יודע אם אוכל לעמוד בכל הציפיות, אבל אני שמח שהוא רואה בי פוטנציאל גדול. אתן הכל כדי לרצות את הנשיא ואני רוצה להודות לו באופן אישי".

הישראלי הוסיף: "הבדלי הרמות (בין הליגות) זה לא דבר שמפחיד אותי" וסיים בהבטחה לעיתונאים: "השפה? בינתיים אני מבין קצת, אבל בפעם הבאה שניפגש, אדבר איטלקית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully